۱۱۰ میلیارد تومان به توسعه راه‌های چرام اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات از محل متمم سفر ریاست جمهوری برای توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان چرام تخصیص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این استان با اشاره به اینکه  ، ۱۰۰ میلیارد تومان به جاده‌های ارتباطی چرام، باغچه سادات، سپیدار یاسوج تخصیص داده شد، گفت: این جاده به عنوان یک طرح پدافندی می‌تواند در صورت بروز هر گونه مشکل جایگزین مناسبی برای تردد مسیر دهدشت- اصفهان است.

کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه این طرح نیز برای برون رفت از محرومیت و توسعه راه‌های ارتباطی بخش سرفاریاب در  چرام و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه - دهدشت اجرا شده است، افزود: اتصال بخش سرفاریاب در چرام از طریق منطقه دمه - منتنگان به جاده ملی پاتاوه به طول ۲۰ کیلومتر صورت می‌گیرد که تاکنون ۶ کیلومتر از این مسیر اجرا شده است.

حاجی زاده  افزایش سطح ایمنی راه ها، توسعه جاده‌ها و ارتقا رفاه اهالی منطقه را از مزایای مهم این طرح در دولت سیزدهم دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح ۵۰ روستا در مناطق لوداب، چیتاب و سرفاریاب از راه ارتباطی مناسب بهره مند می‌شود.

معاون همانگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جاده ۱۶۳ کیلومتری باغچه سادات - یاسوج را یکی از مسیر‌های پرتردد و پر پیچ خم استان دانست و افزود: ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای رفع نقاط حادثه خیز به راهداری این استان تخصیص داده شد.

وی اتصال جاده ملی سرفاریاب - باغچه سادات به جاده اصلی پاتاوه - دهدشت را در رونق گردشگری موثر  دانست و ادامه داد: شهرستان چرام با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و حیرت انگیز و طبیعتی بکر به دیار شالیزار‌های همیشه سبز نیز معروف است.

شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب با جمعیتی حدود۲۳ هزار نفر در ۲۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.