واکنش گلیزر به فروش منچستریونایتد

گلیزر می‌گوید روند فروش منچستریونایتد متوقف نشده و این فرآیند ادامه دارد.

هنگامی که در مورد فروش احتمالی منچستریونایتد از آورام گلیزر سوال شد، او جواب مختصری داد و اذعان داشت که این روند "رو به جلو" است.

آورام گلیزر، یکی از مالکان منچستریونایتد، می‌گوید که روند فروش این باشگاه رو به جلو است و در حال بررسی احتمال تغییرات در اولدترافورد هستند. گلیزر‌ها که از سال ۲۰۰۵ مالک یونایتد هستند، ماه گذشته اعلام کردند که آماده فروش باشگاه هستند، زیرا قصد دارند "جایگزین‌های استراتژیک" را دنبال کنند. در سال‌های اخیر فشار فزاینده‌ای روی گلیزر‌ها وجود داشته است و هواداران به طور مرتب اعتراض می‌کنند و ناامیدی خود را از اداره باشگاه نشان می‌دهند، در حالی که اریک تن هاخ از امکان سرمایه‌گذاری جدید در اولدترافورد استقبال می‌کند.

آورام گلیزر روز چهارشنبه در ورزشگاه البیت حضور داشت، جایی که فرانسه ۲-۰ مراکش را شکست داد و به فینال جام جهانی صعود کرد. وقتی از او در مورد روند فروش یونایتد خارج از استادیوم سوال شد، این مالک ۶۲ ساله به اتلتیک گفت: «این لزوماً یک فروش نیست، یک فرآیند است و ما با این روند پیش می‌رویم، بنابراین خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. این یک به روز رسانی است و روند رو به جلوست.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار