دستگیری عاملان قتل در بلوچستان حین خروج از مرز پاکستان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل شهروند ۲۲ ساله چابهاری پس از مفقودی و پیدایش جسد وی پس از سه ماه در نیکشهر خبر داد.

سرهنگ محمدرضا نصیری اظهار داشت: یازدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مفقودی شهروند ۲۲ ساله در شهرستان چابهار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و پس از حدود سه ماه جسد مفقودی در شهرستان نیکشهر کشف شد؛ بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد جوانی ۲۲ ساله توسط فرد یا افرادی ناشناس با ضربات ممتد چاقو به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

وی اضافه کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهمان مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

نصیری بیان کرد: با توجه به متواری بودن قاتلان به استان‌های همجوار، تلاش پلیس برای دستگیری آنان ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهمان به‌دست آورده و در نهایت با تلاش پلیس یک نفر از متهمان در شهرستان مشهد و دو نفر در هنگام خروج از مرز پاکستان شناسایی و متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طی بازجویی تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین بازجویی و تحقیقات به‌عمل آمده متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار