آبگرفتگی خانه‌های لندن در پی ترکیدن لوله‌های آب

به دنبال ترکیدن لوله‌های شبکه آبرسانی لندن و آبگرفتگی خانه‌ها، آتش‌نشانان تعدادی از شهروندان را نجات دادند.

تعدادی از شهروندان لندن به دنبال ترکیدن لوله‌های شبکه آبرسانی در خیابان «بلسیز رود» لندن، حدود ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز (شنبه) و آبگرفتکی خانه‌هایشان مجبور به تخلیه محل سکونت خود شده‌اند.

به گزارش گاردین، ترکید شبکه اصلی آب  باعث شد حدود ۸۰۰ متر از این خیابان تا حدود نیم متر در آب فرو رود، همچنین چندین خانه زیر آب رفتند و آتش‌نشانان حدود ۲۰ نفر را تاکنون از خانه خارج کردند. در حال حاضر ۸ ماشین آتش‌نشانی و ۶۰ امدادگر در محل حادثه حاضر هستند.

یک مأمور آتش‌نشانی هم اعلام کرد: «در حال حاضر تعدادی از معابر اصلی بسته هستند و از مردم می‌خواهیم به اطراف این مکان نزدیک نشوند. انتظار می‌رود ماموران ما چندساعتی در این محل بمانند و مقامات مربوط به شبکه آب هم در تلاش برای قطع ورفع این مسئله هستند.»

ویدئو‌های شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که امدادگران از قایق‌های کوچک برای حمل افراد و همچنین از پتو برای گرم کردن آن‌ها استفاده می‌کنند.

این در حالیست که انگلیس در حال حاضر به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی شاهد موجی از اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها بوده است. مردم اغلب کشور‌های اروپایی، و به ویژه انگلیس، در حال حاضر به سیاست خارجی که این کشور‌ها اتخاذ کردند معترضند، زیرا باعث شده تا هزینه زندگی شهروندان بالا رود. کشور‌های اروپایی با تحریم‌هایی که علیه روسیه به بهانه اوکراین اعمال کردن، باعث شدند تا مسکو صادرات انرژی، و به طور خاص برق و گاز خود، را به این کشور‌ها بسیار محدود کند و کشور‌های اروپایی دست به دامن شرکت‌های آمریکایی شوند تا انرژی را به قیمت مضاعفی خریداری کنند.

از همین رو در چندماه اخیر کارکنان در انگلیس دست به اعتصاب زدند، در آخرین اقدام، بیش از چهل هزار تن از کارکنان راه‌آهن در انگلیس در اولین مرحله از اعتصاب‌ها در آستانه تعطیلات کریسمس، حاضر شدند، و ایستگاه‌های قطار در این کشور به دلیل اعتصاب گسترده، شاهد هرج و مرج و سرگردانی مسافران بودند.

گفته می‌شود که پرستاران در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی نیز قصد دارند به سبب مسئله دستمزد‌ها دست به اعتصاب بزنند که در نتیجه آن این کشور در آستانه آغاز سال نو مسیحی دستخوش هرج و مرج خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار