واردات ۵۰۰ هزار تن نهاده دام از طریق بندر امام خمینی (ره)

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری ۹ فروند کشتی حامل ۵۰۰ هزار تن نهاده دام طی یک ماه اخیر در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

حمید بدوی با اشاره به واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی(ره) می گوید: هفته گذشته ۴ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در اسکله بندر امام پهلو گرفت و عملیات تخلیه این کشتی‌ها در حال اجرا ست.

او ادامه داد: این کشتی‌ها شامل یک محموله ۶۰ هزار تنی ذرت دانه‌ای و سه محموله کنجاله سویا به وزن ۱۶۰ هزار تن هستند که محموله‌های آن‌ها پس از تخلیه به مناطق مورد نظر حمل خواهند شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها را شرکت پشتیبانی امور کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی به کشور برزیل سفارش داده و خریده است و پس از ورود به اسکله فله بار بندرامام خمینی(ره) عملیات تخلیه آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

آقای بدوی ادامه داد: با پهلوگیری این ۴ فروند کشتی، مجموع کشتی‌های پهلوگرفته نهاده‌های دامی در یک ماه اخیر در اسکله فله بار امام خمینی (ره) به ۹ فروند و مجموع تناژ آنان به ۵۰۰ هزار تن رسید.

او گفت: در این هفته نیز عملیات پهلودهی چند فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی که هم اکنون در لنگرگاه بندرامام خمینی(ره) هستند، آغاز خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.