ثبت ۱۷۰۰ شکایت در میز ارتباطات مردمی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

هزار و ۷۰۰ شکایت و در خواست در میز ارتباطات مردمی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در سامانه سامد ثبت شد.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: به دنبال برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان و مراجعه اقشار مختلف مردم از جمله کارگران و کارفرمایان، موجبات رفع مشکلات حدود دو هزار نفر فراهم شد.

او افزود: کارشناسان مستقر در این میز‌ها با حضور دستگاه‌های تابعه وزارت تأمین اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه، صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر و بانک توسعه و کارآفرینی به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند.

اشرفی بیان کرد: بیشترین مراجعات درباره اشتغال و دریافت تسهیلات اشتغال زا و رسیدگی به رفع قطع یارانه‌ها بود که در این زمینه نمایندگان تام الاختیار مقام عالی وزارت با ارائه راه حل‌های کارشناسی نسبت به رفع مشکلات اقدام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: در میز ارتباطات مردمی یاد شده به حدود دو هزار نفر خدمات مشاوره ارائه شد و حدود هزار و ۷۰۰ درخواست در سامانه سامد ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار