پرداخت ۵۹۳ کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

از ابتدای سال تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهدا شده است.

صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ارائه شده است.
 
صالحی افزود : ارزش این خدمات ۱۳ میلیارد تومان بوده که از محل منابع داخلی این نهاد و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی، خیران ونیکوکاران تامین و هزینه شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.
 
وی در ادامه از پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: به منظور ایجاد هم‌افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود.
 
صالحی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲ هزار و ۶۳ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.