اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی در استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: دراجرای طرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا به خصوص مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی و در اجرای اهداف و برنامه‌های راهبردی فراجا طرح مقابله با قاچاق کالا در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در پنجمین و ششمین مرحله از اجرای این طرح که با هدف مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی به اجرا در آمد، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی ۲ باند قاچاق آرد در این استان شدند.

سرهنگ محمدپور گفت: این افراد که با خرید آرد به نرخ دولتی در استان مازندران آن را با نرخ آزاد به استان‌های همجوار عرضه می‌کردند با همکاری ماموران کلانتری ۱۴ خلیل شهر بهشهر حین خارج کردن آرد از طریق محور‌های شرق استان دستگیر شدند.

او با اشاره به این که در مجموع این دو عملیات ۱۱۹ کیسه آرد به وزن ۴ تن و ۷۶۰ کیلو گرم از قاچاقچیان کشف شد، گفت: مجموع کالای قاچاق کشف شده در این عملیات‌ها بالغ بر ۸۳۳ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ محمدپور در خاتمه از تحویل آرد کشف شده به سازمان غله استان و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با تاکید بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار