نشست خبری فینال جام جهانی ۲۰۲۲

نشست خبری آخرین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دوحه برگزار شد.

فرانسه امشب در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل آرژانتین شکست خورد و قهرمانی را به مسی و یارانش واگذار کرد و در پایان بازی نشست خبری فینال برگزار شد.

دشان: مشکل بزرگ ما بیماری در اردوی فرانسه بود 

دیدیه دشان سرمربی فرانسه گفت: در نیمه اول به هیچ عنوان نتوانستیم خودمان باشیم. ما انتظار داشتیم آرژانتین به ما فشار بیاورد، ولی روحیه مناسب را برای مقابله با این فشار نداشتیم و نتوانستیم پاسخ درستی به حریف بدهیم.

او ادامه داد: وقتی از چنین تیمی عقب می‌افتید برگشتن به بازی خیلی دشوار است. آن‌ها واقعا در سطح فینال جام جهانی بازی کردند. دلایل ناکامی ما در نیمه اول یا حتی در یک ساعت اول بازی متعدد است. ما در چهار روز گذشته با شرایط دشواری مواجه بودیم. بیماری در اردوی فرانسه مشکل بزرگی ایجاد کرده بود.

اسکالونی: پدر و مادرم از آسمان ما را می بینند

اسکالونی به همراه یکی از پسرهایش در مقابل دوربین قرار گرفت تا مستقیما با هواداران آرژانتینی صحبت کند. او جام قهرمانی را به مردم آرژانتین تقدیم کرد و خطاب به آن‌ها گفت از موفقیتی که آلبی‌سلسته به دست آورده لذت ببرند. او روحیه جنگاوری تیمش را ستایش کرد و گفت بعد از بازگشت فرانسه و گل‌هایی که تیمش خورد حفظ روحیه و در نهایت پیروزی در این بازی چقدر دشوار بوده است.

اما اسکالونی وقتی خواست پیامی خطاب به خانواده‌اش بگوید به یاد پدر و مادرش افتاد تا لحظاتی احساسی در مقابل دوربین خلق شود. سرمربی آرژانتین جام قهرمانی را به پدر و مادر درگذشته‌اش تقدیم کرد و گفت مطمئن است آن‌ها در حال تماشای قهرمانی تیم ملی محبوب‌شان هستند.

هوگو: الان وقت صحبت از آینده نیست

هوگو لوریس دروازه بان فرانسه گفت:ما خیلی واکنشی بودیم..همیشه در سمت بازنده بودن ظالمانه است.  می‌توانستیم بگذاریم بازی ۲-۰ تمام شود اما توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم.ما باید به آرژانتینی‌ها تبریک بگوییم.

لوریس هچنین در مورد آینده‌اش در تیم ملی گفت:"اکنون زمان پاسخ دادن به این سوال نیست. 

مسی: حس می‌کردم خدا این جام را به من می‌دهد

مسی گفت: حس می‌کردم خداوند می‌خواهد این افتخار را نصیبم کند تا در گنجه جام‌هایم جایی خالی نداشته باشم.
او درباره جام گفت: نگاهش کنید، ببینید چه زیبا اس نگاهش کنید. ببین چه زیبا است. من خیلی این جام را می‌خواستم.فعلا از تیم ملی نمی‌روم، لذت بازی به عنوان قهرمان جهان باقی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار