شالبافیان مطرح کرد؛

معافیت مالیاتی بیمارستان‌های میزبان گردشگران سلامت

معاون گردشگری کشور گفت: بیمارستان‌های میزبان گردشگران سلامت با مشارکت در امر تبلیغات نمایشگاه گردشگری از معافیت مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت گردشگری و میراث فرهنگی در ارتباط تصویری با مدیران کل و معاونین گردشگری استان‌های کشور با موضوع هماهنگی برای حضور و مشارکت در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، به ادارات کل استانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های شرکت‌کننده در این رویداد مهم صنعت گردشگری کشور تاکید کرد: این رویداد استان محور و تخصصی خواهد بود و نیاز است ۳۱ استان کشور تولید محتوا و استفاده از ابزار‌های نوین تبلیغات و اطلاع‌رسانی را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه امسال به‌رغم استان محور بودن کاملا تخصصی است و نیاز است هر استان با فعال کردن تمامی ظرفیت‌های فرابخشی و به مشارکت گرفتن فعالان بخش خصوصی مربوطه از زمینه مساعد فراهم شده بهره‌مند شوند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: برای معرفی داشته‌های متنوع استانی نیاز است رویکرد و نوع تبلیغات سنتی صرف تغییر یابد و به سمت جلوه متفاوت فناوری در تولید محتوای استانی حرکت کنیم. بر این اساس استفاده از ابزار‌های نوین تبلیغاتی و همکاری با فعالان متخصص کارآمد از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری در اولویت امور جاری قرار گیرد.

شالبافیان همچنین با اشاره به در نظر گرفتن ۲هزار متر زمین با تسهیلات ویژه به ارزش ۶۰۰هزار یورو به کشور‌های هدف، گفت: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری نشست‌های B ۲ B با کشور‌های خارجی شرکت‌کننده، بهره‌مندی از ظرفیت خواهرخواندگی میان شهرها، نمایش ظرفیت‌های شهر‌های جهانی و به مشارکت گرفتن توانمندی بخش خصوصی داخلی برای دعوت فعالان شاخص و موثر دیگر کشور‌ها نیز از جمله اولویت‌های کاری استان‌ها به شمار می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: تلاش شود در انعکاس ظرفیت‌های متنوع و محصولات گردشگری مختلف استانی به شکلی متفاوت و ملموس به انواع گردشگری موضوعی از جمله گردشگری خوراک، کشاورزی و طبیعت‌گردی توجه شود.

معاون گردشگری همچنین با تاکید بر امکان معافیت مالیاتی ویژه متقاضیان پیشگام در امر تبلیغات گردشگری یادآور شد: بیمارستان‌های استانی که دارای مجوز IPD برای میزبانی از گردشگران سلامت هستند هم می‌توانند با مشارکت در امر تبلیغات نمایشگاه از موضوع معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۸ تا ۲۱ بهمن در سالن ۳۸ و سالن‌های اطراف آن در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار