۴ شهرستان چهارمحال و بختیاری در مناطق سبزرنگ گازرسانی کشور

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از گازرسانی ۱۰۰ درصدی به شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان و بن خبر داد.

جهانبخش سلیمیان گفت: مناطق روستایی و شهری چهار شهرستان شهرکرد، بروجن، سامان و بن به صورت ۱۰۰ درصد گازرسانی شده است و در مناطق سبزرنگ گازرسانی کشور قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: مناطقی که بیش از ۹۵ درصد جمعیت شهری و روستایی آن از گاز طبیعی بهره‌مند باشد از لحاظ گازرسانی، سبز محسوب می‌شوند.

سلیمیان اضافه کرد: در حال حاضر تمامی ۴۳ شهر استان به شبکه گازرسانی متصل شده است.


بیشتر بخوانید


وی، درصد بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی را ۹۱.۷ درصد اعلام کرد و گفت: در مجموع جمعیت روستایی و شهری بهره‌مند از گاز طبیعی ۹۶.۱۰ درصد است که ۱.۱۰ درصد نسبت به شاخص استان‌های سبز بالاتر است.

سلیمیان با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری، قطع گاز به سبب افت فشار وجود ندارد، اظهار داشت: این استان به سبب اینکه در مسیر خطوط گازرسانی قرار دارد هیچگاه با افت فشار روبرو نمی‌شود، اما چنانچه در مصرف گاز صرفه‌جویی نشود احتمال قطعی گاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه گاز بهای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان رایگان است، ادامه داد: ۳۷ هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی استان در امسال پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
به امید گاز رسانی به روستاها و شهرهای سراسر استان به زودی زود و سرعت و شتاب هر چه بیشتر و بهتر و جشن گاز رسانی سراسری در استان