درخشان: شرایط پرسپولیس در نبود لوکادیا در دربی سخت شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با وجود اینکه شرایط سرخپوشان در نبود لوکادیا و دیاباته سخت شده است، اما آنها می توانند از داشته های خود استفاده کنند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد:شرایط تیم‌های پرسپولیس و استقلال فوق العاده نیست چرا که آن‌ها بازی نداشتند و فقط تمرین و چند دیدار دوستانه داشتند. همچنین بازی‌های تدارکاتی هم نمی‌تواند آن‌ها را در شرایط آرمانی نگه دارد و به نظر می‌رسد که بازیکنان  آماده این بازی نباشند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس هم شرایط سختی دارد و باید از داشته‌های خود در دربی استفاده کند چرا که دیاباته مصدوم است و لوکادیا هم به علت مشکلات خانوادگی از ایران رفته است. به نظرم گل محمدی باید انگیزه زیادی به مهدی عبدی و حامد پاکدل بدهد تا آن‌ها بتوانند جایگزین خوبی برای مهاجمان خارجی پرسپولیس باشند.

لوکادیا و دیاباته وزنه های خوبی برای پرسپولیس بودند

درخشان درباره اینکه نبود دیاباته و لوکادیا در دربی تاثیرگذار است، گفت: صددرصد، به نظرم این ۲ بازیکن وزنه خوبی برای پرسپولیس بودند و گل محمدی قصد داشت برای اولین بار برابر استقلال از ۲ مهاجم استفاده کند که متاسفانه دیاباته را به علت مصدومیت و لوکادیا را به دلیل ترک ایران در اختیار ندارد. به هر حال پرسپولیس باید از داشته‌های خود استفاده کند و تجربه بالا بازیکنان این تیم می‌تواند در بازی با استقلال کمک حال باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برگ برنده بازی دربی بیان کرد: به نظرم خط هافبک پرسپولیس باید بازی را کنترل کرده و تسلط بر حریف خود پیدا کند و مهاجمان را به خوبی تغذیه کنند. دوندگی زیاد هم برگ برنده این بازی است.

تعطیلات لیگ برتر بر روی کیفیت بازی دربی تاثیر می گذارد 

او درباره اینکه برگزاری دربی بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال روی کیفیت بازی تاثیر می‌گذارد، گفت: بله، به طور حتم تاثیر خود را نشان می‌دهد. تیمی که در شرایط مسابقه نباشد به طور حتم نمی‌تواند وضعیت ایده آلی برای این بازی داشته باشد. بازی‌های تدارکاتی هم فشار زیادی به بازیکنان وارد نمی‌کند تا محک جدی بخورند.

بازی دربی کیفیتی ندارد تا دنبال ستاره بگردیم 

درخشان درباره اینکه ستاره بازی دربی چه بازیکنی است، بیان کرد: به نظرم این بازی آن قدر کیفیت ندارد که دنبال ستاره بازی بگردیم. هر ۲ تیم در شرایط ایده آل نیستند و بازی درخشانی را نخواهیم دید چرا که بازیکنان نزدیک به ۲ ماه دور از مسابقات بودند و آماده برای دربی نیستند.

فوتبال بدون تماشاگر مرده است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نبود تماشاگر در دربی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم فوتبال بدون تماشاگر مرده‌ای بیش نیست. تماشای فوتبال با تماشاگر لذت بخش است و  بازی در بی بدون حضور هواداران لذتی ندارد.  

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی دربی بیان کرد: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس با اختلاف یک گل برنده این بازی شود. مهم ۳ امتیاز بازی است و زننده گل مهم نیست.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
یک سوال از همه مسولان کشور = بلاخره کی با اینهمه فساد در فوتبال برخورد خواهد شد؟؟؟؟ اون از فدراسیون غرق در فساد ( کی‌روش ) این هم آوردن بازیکنان مورد دار و آسیب دیده و.... با همکاری همیشگی ( دلالها )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
یا خدااا چرا نیستن؟؟؟
آخرین اخبار