جان باختن ۵ نفر در حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس بروجن

تعداد جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس محور نقنه - بروجن با فوت ۲ نفر دیگر از آن‌ها در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان، به ۵ نفر رسید.

به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی‌بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۱ آذر امسال، هشت نفر از مصدومان این حادثه که همگی زن و بین ۲۲ تا ۴۴ سال سن داشتند در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: دیروز ۲ نفر دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی مینی بوس بروجن در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان جان باختند و در مجموع تاکنون پنج نفر از آن‌ها فوت کرده‌اند.

پژمان عقدک افزود: در حال حاضر سه مصدوم این حادثه در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری هستند که به ۲ نفر آن‌ها دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) متصل است.

او خاطرنشان کرد: ۲ نفر که دیروز فوت کردند زن ۳۴ ساله با ۳۵ درصد سوختگی و زن ۴۶ ساله با ۳۰ درصد سوختگی بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نوع سوختگی این مصدومان، پیشرفته و بیشتر در ناحیه صورت و دستگاه تنفسی بوده که شرایط درمانی آن‌ها را دشوار کرده است.

به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی مینی‌بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۱ آذر امسال، ۹ مصدوم این حادثه شامل هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.