بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۲

سه مدل از ساعت های هوشمند رایج در جهان به عنوان برترین های سال ۲۰۲۲، لقب گرفتند.

هر ساله شرکت‌های بزرگ فناوری برای تولید و طراحی جدیدترین ساعت‌های هوشمند که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی را ارائه می‌دهند، رقابت می‌کنند.

در این گزارش مجموعه‌ای از بهترین ساعت‌های هوشمند برای سال ۲۰۲۲ معرفی شده اند.

اپل واچ، بهتر از همه

اپل واچ از زمان معرفی خود در سال ۲۰۱۵ به قدرتمندترین ساعت هوشمند تبدیل شده است. آخرین مدل این ساعت، اپل واچ سری ۸، دارای ویژگی‌های قدرتمند ردیابی تناسب اندام است که به نیاز ورزشکاران مبتدی و حرفه‌ای پاسخ می‌دهد.

همچنین تشخیص می‌دهد که آیا تصادف رانندگی کرده اید یا خیر. این ساعت هوشمند می‌تواند آزمایش‌های ECG را انجام دهد و سطح اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند. علاوه بر این، این ساعت هوشمند اپل NFC، ذخیره‌سازی موسیقی، و بسیاری از برنامه‌های مفید و همچنین راه‌های مختلفی برای پاسخ دادن به پیام‌ها را ارائه می‌کند.

///////بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۲

بهترین ساعت از لحاظ قیمت: Fitbit Versa ۲

هزینه ۴۰۰ دلار برای یک ساعت هوشمند برای همه امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که Fitbit Versa ۲ را می‌توان بهترین گزینه زیر ۲۰۰ دلاری در این خصوص در نظر گرفت. این ساعت ارزان قیمت مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را با قیمت عالی ارائه می‌دهد و همه این موارد ضروری را ارائه می‌دهد:

قابلیت‌های قدرتمند پیگیری تمرینات Fitbit، پیگیری وضعیت خواب، مقاومت در برابر آب، GPS، کنترل اکسیژن خون، و عمر باتری شش روزه.

همچنین از Fitbit Pay با استفاده از NFC پشتیبانی می‌کند و دارای آمازون الکسا داخلی برای دستورات صوتی است.

///////بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۲

بهترین برای کاربران اندروید: Samsung Galaxy Watch ۵

ممکن است سامسونگ به‌روزرسانی‌های زیادی را برای آخرین ساعت گلکسی خود انجام نداده باشد، اما این بدان معنا نیست که Watch ۵ بهترین ساعت هوشمند برای کاربران اندرویدی نیست. به روزرسانی‌های خوبی مانند صفحه‌نمایش بادوام‌تر و انحنای بهبود یافته هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسند؛ اما این ساعت سامسونگ را انعطاف‌پذیرتر و قابل اعتمادتر می‌کنند. علاوه بر این، گلکسی واچ کنترل سلامت و تناسب اندام جامعی را در سیستم عامل Wear OS ارائه می‌دهد.

///////بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۲

منبع: ae.۲۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار