حمید رضا عبدالمحمدی؛

گلایه مندی شهروند اراکی از عدم پرداخت تسهیلات بافت فرسوده

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم پرداخت وام بافت فرسوده مسکن در شهرستان اراک خبر داد.

بازسازی و تعمیر مناطق مسکونی بسیار مهم تلقی شده است و وزارت راه و شهرسازی مصوباتی در خصوص ساماندهی به وضعیت محله‌های فرسوده کشور داشته است و تسهیلاتی برای این امر در نظر گرفته شده تا در هزینه‌های نوسازی به شهرواندن کمکی کرده باشند.
اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از شهرستان اراک که برای دریافت وام بافت فرسوده اقدام کرده است از عدم پرداخت آن خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خواهش می‌کنم مشکل عدم پرداخت وام بافت فرسوده را پیگیری کنید. گفته بودند وام بافت فرسوده افزایش پیدا کرده و سودش کم است، اما من یک ماه است که ثبت نام اولیه را برای دریافت این وام انجام دادم و باید بعد از یک هفته به بانک معرفی می‌شدم، اما بعد از یک ماه هنوز پیامک برای معرفی به بانک مسکن ارسال نشده است. این موضوع را از بانک مسکن اراک و اداره راه و شهرسازی چندین بار پیگیری کردم و در نهایت گفتند از اواسط شهریور ماه امسال این وام پرداختی نداشته و ظاهرا هنوز بودجه برای بافت فرسوده تخصیص داده نشده است. درخواست من این است که‌ای کاش اطلاع رسانی کنید تا مردم مثل بنده با مشکل مواجه نشوند، چون من آخر شهریور جواز ساخت گرفتم، اما قبل از گرفتن جواز به بانک مراجعه کرده بودم و کسی به من نگفت بودجه ندارند و گفتند ثبت نام کنم بعد از ۲۰ روز قرار داد بسته می‌شود. الان با مشکلات زیادی روبه رو شدم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار