مدیرعامل شرکت راه آهن مطرح کرد؛

افزایش ۵۰ درصدی جابه جایی مسافر در سال

صالحی گفت: افزایش ۲۰ درصدی لوکوموتیو در حوزه مسافری از ابتدای دولت سیزدهم، منجر به افزایش ۵۰ درصدی جابه جایی مسافر در سال شد.

آقای میعاد صالحی گفت: مسیری که در حوزه تحول ریلی با رستم قاسمی آغاز شده بود با حضور وزیر جدید ادامه خواهد داشت.

به گفته‌ مدیر عامل شرکت راه آهن، قدردان بخش خصوصی که در حوزه ریلی سرمایه گذاری می‌کنند، هستیم چراکه بخش خصوصی تلاش می کند تا برنامه نوسازی ریلی به نحو مطلوب ادامه یابد.

صالحی گفت: رکورد تولید ناوگان داخلی را با اتکا به زحمات بخش خصوصی نسبت به سال قبل و سال قبل تر زده ایم.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۷۰ درصد افزایش تولید رشد ناوگان ریلی داشتیم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن  می گوید: در صدد افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بخش ریلی با تسهیل شرایط هستیم تا سرمایه ها به بخش حمل و نقل ریلی گسیل شود.

معاون وزیر راه و‌شهرسازی ادامه داد: هنگامی که راه آهن را از دولت قبل تحویل گرفتیم، ۲ هزار میلیارد بدهی در بخش تعمیرات و نگهداری داشتیم. با این حال امروز توانستیم ناوگان در حوزه مسافری را ۲۰ درصد افزایش دهیم که با این وجود نسبت به سال قبل ۵۰ درصد در جابه جایی مسافر رشد داشتیم. با وجود تنگناهای مالی در کشور شاخص ‌های ریلی رو به رشد است. 

صالحی گفت: دیپلماسی ریلی در دستور کار است و برای ترانزیت چند محصولی در زمستان امسال رشد قابل توجهی در سایه تفاهم نامه های منعقد شده خواهیم داشت.

او گفت: ۳۰ هزار تن از ابتدای مهرماه حمل ترانزیتی داشتیم و این رقم در زمستان امسال با اضافه شدن محصولات جدید افزایش خواهد یافت.

برچسب ها: حمل ونقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار