احتمال حضور زلنسکی در ساختمان کنگره آمریکا در روز چهارشنبه

ولودیمیر، زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، احتمالا روز چهارشنبه به واشنگتن سفر خواهد کرد و به کنگره آمریکا خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، یک منبع آگاه گفت که ولودیمیر، زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، احتمالا روز چهارشنبه به واشنگتن سفر خواهد کرد و به کنگره آمریکا خواهد رفت، گرچه این سفر هنوز تایید نشده است و نگرانی‌های امنیتی ممکن است موجب تغییر در برنامه‌ها شود.

روزنامه آنلاین پانچبال نیوز ابتدا این سفر احتمالی را گزارش داد، سفری که می‌تواند اولین سفر زلنسکی به خارج از کشور از زمان حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه باشد. به گزارش سی ان ان، زلنسکی در این سفر ممکن است به کاخ سفید نیز برود. هر دو رسانه خبری این اطلاعات را به نقل از منابع آگاه منتشر کردند.

پانچبال نیوز گزارش داد، احتمالا زلنسکی با رهبران کنگره و روسای کمیته امنیت ملی احزاب جمهوری خواه و دموکرات دیدار و در جلسه مشترک کنگره سخنرانی خواهد کرد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز سه شنبه مدعی شد نشستی در کنگره در چهارشنبه شب برگزار خواهد شد که تمرکز ویژه‌ای بر دمکراسی خواهد داشت. پلوسی در این اظهارات که در نامه‌ای منتشر شده بود توضیح نداد که این جلسه درباره چه چیزی خواهد بود. دفتر وی نیز به درخواست برای اظهار نظر درباره سفر گزارش شده زلنسکی به آمریکا پاسخی نداد.

مرکی کپتور، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و رئیس مشترک فراکسیون اوکراین کنگره، به سی بی اس نیوز گفت تلاش‌هایی برای آوردن زلنسکی به کنگره در روز چهارشنبه و سخنرانی وی در کنگره در حال انجام است.

با این وجود کاخ سفید ادعا کرد سفر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به آمریکا نشان می ‌دهد واشنگتن "تا هر زمان که لازم باشد" از اوکراین حمایت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۱۲:۵۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
احتمالا اجراي موسويقي با شلوار افتاده را در برنامه دارد
آخرین اخبار