مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

کمک هزینه ازدواج و فرزندآوری در استان سمنان پرداخت می‌شود

ذوالفقاری از پرداخت کمک هزینه ازدواج و فرزندآوری در بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد و گفت: پنج قلم جهیزیه نوعروسان نیازمند نیز توسط کمیته امداد تامین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: جهیزیه ازدواج از جمله این مشوق‌ها است که به دختران تحت پوشش پنج قلم کالای اساسی جهیزیه به ارزش ۲۶ میلیون تومان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ فقره کمک هزینه ازدواج به پسران تحت پوشش کمیته امداد میامی هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در سال جاری اهدا شده است، افزود: کمک هزینه ازدواج مجدد نیز در دستور کار قرار دارد که موارد آن از سوی ادارات شهرستان‌های تابعه کمیته امداد استان سمنان احصا و پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برای کسانی که فرزند سه قلو به بالا به دنیا می‌آورند نیز به صورت بلاعوض ۱۵ میلیون تومان کمک اهدا می‌شود و اگر مشکل مسکن برای این خانواده‌ها وجود داشته باشد ۱۰۰ میلیون تومان نیز بلاعوض کمک مجدد خواهد شد اما این کمک هزینه مسکن به شرط ارائه مستندات خواهد بود.

ذوالفقاری با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون تومان وام اشتغال نیز در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار خواهد گرفت، بیان کرد: برای بچه‌های چند قلو نیز به ازای هر فرزند، تا ۲۴ ماه هر ماه ۲۵۰ هزار تومان به حساب خانواده واریز می‌شود.

وی درباره حمایت از کودکان زیر پنج سال نیز توضیح داد: در میامی ۹۷ نفر تحت حمایت کمیته امداد در قالب این طرح هستند که هر ماه ۲۵۰ هزار تومان واریز می‌شود از سوی دیگر حمایت از مادران باردار و شیرده نیز در دستور کار کمیته امداد قرار دارد که در شهرستان میامی ۷۹ نفر از این حمایت‌ها بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار