شرکت‌های خصوصی که از تبدیل وضعیت ایثارگران سرپیچی کنند به مجلس معرفی می شوند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشکل بخش خصوصی در تبدیل وضعیت ایثارگران، به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰گزارش داده شده است.

محمود پاکدل  با اشاره به تدوین برنامه هفتم گفت: مقرر شده است که برخی از احکام در این قانون به صورت دائمی به تصویب برسد. در مورد تبدیل وضعیت تقریباً مشکلی در ادارات دولتی وجودندارد و بیش از ۶۰ هزار ایثارگر تبدیل وضعیت شدند و مشکل در بخش خصوصی به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰گزارش شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حوزه معیشت برای ایثارگران، گفت: در مورد تأمین مسکن سند جامع مسکن ایثارگران تهیه و تدوین شده است و البته در نظر داریم که اعطای تسهیلات به تنهایی برای تأمین مسکن کافی نیست. در مورد تأمین خودرو نیز در قانون اعطای ۱۰ هزار خودرو به ایثارگران واجد شرایط به تصویب رسیده که ۲۵۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که بایداولویت‌بندی این مشمولان صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۹ دی ۱۴۰۱
جناب معاون لطفا در رسانه ها شعار نده حتی دستگاه دولتی از اجرای قانون ایثارگران خوداری می نمایند حالا جنابعالی از شرکت های خصوصی حرف می زنی واقعا اطلاع ندارید یا واقعا با کمال معذرت مردم را نادان فرض می نماید بنظرم یکی از مشکلات اصلی کشورشعار برخی از مسوولین و مدیران میباشد چرا جنابعالی از عدم اجرای قانون توسط دستگاه دولتی پیگیری نمی کننید مگر مسوول واحد ایثارگران نمی باشید چرا مشکلات ایثارگران را رسانی نمی کنید چرا یک جانباز برای اجرای قانون باید سالها در دیوان عدالت اداری منتظر رایی و اجرای قانون باشد و...
آخرین اخبار