آغاز بارش برف و باران از اواخر امروز در فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با پیش بینی بارش باران و برف، شهروندان از تردد غیرضروری در محور‌های مواصلاتی استان پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اعلام کرد که با توجه به پیش بینی بارش باران و برف، شهروندان ترجیحا از تردد غیرضروری در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های آباده، سپیدان، اقلید، خرم‌بید و بوانات در روز‌های جمعه و شنبه پرهیز شود.

علیرضا راستیار گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و برف و هم چنین پیش بینی کاهش دما از مردم درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های آباده، سپیدان، اقلید، خرم بید و بوانات در روز‌های جمعه و شنبه پرهیز کنند.

او گفت: باتوجه به پیش بینی بارش برف و پیش بینی برودت دما و وزش باد در شهرستان‌های شمالی و غربی استان، لزوم گشت زنی، استقرار اکیپ‌های راهداری و نمک پاشی (آمادگی به دلیل کولاک و یخبندان پس از بارش) در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های ذکر شده مورد توجه و اجرای راهداران پر تلاش است.

راستیار گفت: از هموطنان تقاضا می‌شود از انجام سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی، لباس گرم و دیگر ملزومات لازم را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: هموطنان می‌توانند برای کسب هرگونه اطلاعات در خصوص راه‌ها با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار