امام جمعه کرج:

جهاد تبیین دشمنان را ناکام می‌کند/ جامعه هنری منویات رهبری را نصب العین کند

آیت الله حسینی همدانی گفت: بیان حقایق، جهاد تبیین و روشنگری در جامعه اسلامی؛ موجب ناکامی دشمنان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به تهاجم رسانه ای دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران گفت: بیان حقایق، جهاد تبیین و روشنگری در جامعه اسلامی موجب ناکامی دشمنان خواهد شد.

او در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به روشنگری های حضرت فاطمه زهرا (س) در عصر خویش، افزود: امروز نیز باید در ادامه مکتب فاطمی، بیش از پیش در جامعه اسلامی روشنگری و جهاد تبیین انجام شود تا دشمنان نتوانند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سیره فاطمی در خصوص اهمیت دشمن شناسی در جامعه اسلامی ادامه داد: این روز ها دشمن شناسی و مبارزه با استکبار را باید در اولویت قرار داد چرا که دشمنان اسلام می خواهند با حرکت مرموز خود جامعه بشری را از مسیر رشد و فلاح منحرف کنند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در ادامه مکتب فاطمی برای تربیت نسل ها به پیروزی رسید، گفت: امام راحل(ره) تربیت یافته مکتب فاطمی بودند و انقلاب اسلامی را رهبری کردند.

امام جمعه کرج گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب فاطمی بودند که سرافرازانه به شهادت رسیدند.

او می‌گوید: امروز دشمنی با مستکبران در ادامه مکتب فاطمی است؛ مادرانی که فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند در مسیر همین مکتب گام برداشتند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: در شرایط حساس کنونی انتظار می رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهند و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.

او ازدستگاه های نظارتی استان البرز خواست تا نظارت بر قیمت ها بیشتر کنند و تفات قیمت ها را به کمترین سطح برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.