دعوای ضدانقلاب دوباره بالا گرفت؛ فرخ‌نژاد پول گرفته است

مدیران و گردانندگان برخی از شبکه‌های ضدانقلاب همچون منوتو در یکی دو روز گذشته به گفتگوی حمید فرخ‌نژاد با شبکه تلویزیونی اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی واکنش نشان دادند و گفتند که او پول گرفته است.

کیوان عباسی مدیر شبکه تلویزیونی منوتو وابسته به سلطنت‌طلب‌ها که اختلافات عمیقی با اینترنشنال دارد، در توئیتی نوشت: «یک سلبریتی معروف اول گفت با هیچ رسانه ایرانی مصاحبه نمی‌کنه بعد از کجا سر درآورد!»

او پیش از این در توئیتی اینترنشنال را «سیمای ریاض» نامیده بود و در واکنش به خبر راه‌اندازی بخش فارسی‌زبان تلویزیون ترکیه (تی‌آرتی) نوشت: «رقابت سیمای ریاض با سیمای آنکارا برای هدایت افکار عمومی ایرانیان؛ گویا ترکیه هم قراره برای ایرانیان شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان دولتی راه بندازه. بیچاره مردم ایران.»

توئیتر

همچنین تلویزیون منوتو در یک برنامه به تجزیه‌طلبی اینترنشنال واکنش نشان داد و در صوتی که از سالومه سیدنیا مجری آن شبکه منتشر شده بود، درخصوص مصی علی‌نژاد افشاگری و تجارتی که با اعتراضات می‌کند، افشاگری کرد.

شهرام همایون از ضدانقلاب‌ها نیز در یک برنامه تلویزیونی واکنش تندی به حضور فرخ‌نژاد در شبکه اینترنشنال نشان داد و گفت که او برای گفتگو، پول گرفته است.

همایون گفت: «حرف می‌خواهید بزنید در یوتیوب بزنید و جایی نروید. این جهل سیاسی تا کجا؟ همه این‌ها به پول برمی‌گرده؛ به این کار‌ها مزدوری گفته میشه، مزد می‌گیره کار انجام میده.»

علاوه بر منوتو و برخی از شبکه‌های ضدانقلاب، بی‌بی‌سی فارسی نیز در ماجرای فایل صوتی لو رفته رعنا رحیم‌پور با شبکه اینترنشنال اختلافات جدی پیدا کرد. رحیم‌پور در آن فایل گفت که شبکه اینترنشنال ماموریت دارد تا با تجزیه‌طلبان گفتگو کند. اینترنشنال هم پاسخ داد: بی‌بی‌سی و رعنا رحیم‌پور عمّال ایران هستند!

منبع: جهان نیوز

برچسب ها: ضد انقلاب ، سلبریتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۸:۵۴ ۰۵ دی ۱۴۰۱
خداوند دشمنان اسلام و ایران را از احمقها آفریده.بعد اون همه دوستی ظاهری رسانه های سعودی و تجزیه طلب و کردهای اقلیم عراق الان بعد به خاک ماله ده شدن پوزشون در اختشاش و ترویج خشونت به جون هم افتادن مثل درندگانی که در هنگام گرسنگی به همنوع خود هم رحم نمیکنند و هم نوع خواری میگنن.از آشوبهای فرانسه و اعتصابات انگلیس و مشکلات اقتصادی آلمان چه خبر؟؟خدا جای حق نشسته.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۸:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۱
از قدیم گفتن سگ زد برادر شغاله.اینها خبری ندارند بزنن و کل برنامه ریزی برای ایران را بر باد رفته می بینند افتادن به جون هم وگرنه تا دیروز باهم گل میگفتن و گل میشنیدن و ترویج خشونت میکردن علیه ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۱
دیگه اغتشاشات تموم شد اینها کاری ندارند و چه پولهائی هم که گرفتند و.. حالا از سر بیکاری به جون هم افتادن!
جالبه اون به اون یکی میگه پول گرفته انگار خودشون رایگان وطن فروشی و مزدوری میکنند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۴ دی ۱۴۰۱
خدايا شر دشمنان اين كشور رو به خودشون برگردان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۱
کفتارها و سگ های وطن فروش دعواشون شده
آخرین اخبار