برف و سرما، مدارس هفت شهرستان استان اصفهان را تعطیل کرد

مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس چند شهرستان استان تعطیل است.

جلال سلمانی مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی شهرستان بویین میاندشت شنبه ۳ دی تعطیل اما امتحانات نهایی در این شهرستان به قوت خود باقی است.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به ادامه بارش برف زمستانی در مناطق غرب و جنوب استان و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از لغزندگی معابر و تردد دانش‌آموزان در محور‌های روستایی و شهری  شنبه سوم دی ماه مدارس شهرستان‌های فریدونشهر، بویین میاندشت، فریدن، چادگان، خوانسار، سمیرم و تیران و کرون همچنین بخش میمه تعطیل است.

او افزود: همزمان با شروع زمستان عوامل امدادی اداره راهداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و عوامل خدمات شهری شهرداری‌ها برای ارایه خدمات امداد زمستانی در محور‌های جاده‌ای و روستایی، جاده‌ها و معابر شهری با تدارک امکانات، ماشین آلات برف‌روبی، تقویت انبا‌های پشتیبانی در قالب ۴۵۰ تیم و در ۱۲۰ پایگاه امدادی و راهدارخانه‌ها استقرار یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.