بیش از یک هزار ملک آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد سند رسمی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۲۳۴ ملک آموزش و پرورش استان فاقد سند رسمی هستند که اخذ سند و مستندسازی املاک در اولویت برنامه‌های مسوولان این اداره کل قرار دارد.

حسنعلی عزت خواه در گردهمایی کارشناسان حقوقی و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، افزود: ۹۰۸ ملک این سازمان دارای سند رسمی تک برگ است و برای ۵۲۲ ملک دیگر، تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت فرآیند صدور سند گردید که از این تعداد ۱۷۴ فقره آن جهت صدور سند به ثبت اسناد و املاک ارسال شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: با تاکید رییس قوه قضائیه؛ مبنی بر سنددار کردن املاک در اختیار دولت، لازم است کلیه سازمان‌های دولتی برای پیشگیری از تعرض افراد سودجو، نسبت به پیگیری و سنددار کردن املاک یاد شده اقدام کنند.

عیسی حسنی یادآور شد: امروز در محاکم قضایی عده‌ای بر علیه ساختمان‌های دولتی ادعا‌هایی دارند که آموزش و پرورش استان مکلف است پرونده‌های املاک فاقد سند را تحویل بنیاد مسکن دهد و تا یک ماه آینده گزارش وضعیت املاک و همکاری دستگاه‌های متولی را به دادگستری ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.