قانون مبنای فعالیت فعالان گردشگری

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد گفت: مبنای عملکرد ما قانون است و مطابق با قانون با فعالان بخش گردشگری برخورد می‌شود.

آخوندی مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد در نشست توسعه گردشگری بافق گفت: فعالان گردشگری نیز باید قوانین را رعایت کنند و اگر نقص و کمبودی بود، با گفتگو مشکل را حل کنند.

او بیان کرد: برای ۶۰ نفر از فعالان گردشگری بافق تعهد سالیانه اشتغال دادیم که تاکنون برای ۵۳ نفر از آن‌ها محقق شده است و برای هفت نفر باقی مانده نیز تا پایان سال اجرایی می‌شود.

آخوندی خاطر نشان کرد: شورای توسعه گردشگری استان به صورت منظم، در حال برگزاری است و جلسات شورای توسعه گردشگری شهرستان نیز برنامه ریزی شد که به ریاست فرمانداری شهرستان با همراهی فعالان گردشگری برگزار شود.

او تصریح کرد: بافق ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری از جمله گردشگری طبیعی، گردشگری معدنی و گردشگری شهری و روستایی دارد که با هدف تعامل بیشتر فعالان گردشگری بافق و استفاده بهتر از این ظرفیت‌ها، نیاز است سند توسعه گردشگری این شهرستان تدوین شود تا راهکاری برای توسعه گردشگری شهرستان باشد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد گفت: سیاست دولت در استان و در سطح ملی، توسعه گردشگری داخلی و خارجی است که اولویت با گردشگری داخلی و خانواده محور است.

در پایان این جلسه از طالعی مدیر داخلی هتل نیکان به عنوان هتل دار برتر و برای چهار ستاره شدن این هتل تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار