بازیگر نقش آدم برفی درگذشت

«رونان وایبرت»، بازیگر «آدم برفی» و «نجات آقای بنکس» درگذشت.

«رونان وایبرت»، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که در کارنامه خود، همکاری با برخی از کارگردانان و استعداد‌های هنری را داشت، به گفته مدیر برنامه هایش، پس از یک دوره بیماری کوتاه مدت، در روز پنج شنبه، ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۲، در سن ۵۸سالگی درگذشت.

او در فوریه ۱۹۶۴ از پدر و مادری هنرمند به دنیا آمد و به خاطر حضور در تلویزیون بریتانیا شناخته شده بود.

« رونان وایبرت» سابقه همکاری طولانی مدت با تئاتر، تلویزیون و رادیو داشت و نخستین حضورش در تلویزیون به سال ۱۹۸۹ برای سریال «ترافیک» باز می‌گردد.

این بازیگر باسابقه، قبل از این که وارد آکادمی سلطنتی هنر‌های دراماتیک شود در ولز جنوبی بزرگ شد و بیشتر عمر خود را در شهر لندن سپری کرد و در سال‌های اخیر، به فلوریدا نقل مکان کرده بود و به همین دلیل، بیشتر در فیلم‌های آمریکایی به ایفای نقش می‌پرداخت.

«آدم برفی»، «نجات آقای بنکس»، «دراکولا ناگفته»، «سایه خون آشام»، «میوگربه»، «مهاجم مقبره ۲»، «جولی، تریستان و ایزولد» و «پیانیست»، از جمله آثاری هستند که در سوابق هنری «رونان وایبرت» دیده می‌شوند که او در این آثار با افرادی چون؛ «مایکل فاسبندر»، «تام هنکس»، «اما تامپسون»، «لوک ایوانز»، «جان مالکوویچ»، «ویلم دافو»، «پیتر بوگدانوویچ»، «آنجلینا جولی»، «جیمز فرانکو» و «رومن پولانسکی» همکاری کرده بود.

او همچنین در سریال تحسین شده «خانواده هت فیلد و مک‌کوی» به کارگردانی «کوین رینولدز» ایفای نقش کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار