شهروند خبرنگار خوزستان؛

خیابانی در نور که به دریاچه تبدیل شد + فیلم

آبگرفتگی در خیابان اصلی خیابان اصلی نور در بلوار گلستان شهرستان اهواز تردد را برای اهالی این شهر دشوار کرده است.

در نخستین روز‌های ابتدایی فصل زمستان که بارش باران و برف اقصی نقاط کشورمان را فرا گرفته است، شدت بارش به حدی است که موجب آبگرفتگی در معابر شهر شده است و تردد عابران را با مشکلاتی روبرو کرده است.
در این روز‌های زمستانی اهالی خیابان اصلی  نور در بلوار گلستان شهرستان اهواز استان خوزستان از این بارش‌ها بی نصیب نماندند و این بارش‌ها به حدی بود که آبگرفتگی در معابر شهر باعث به وجود آمدن دریاچه شد و رفت و آمد را برای اهالی این شهر مختل کرد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار -خوزستان

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و احترام لطفا صدای ما را به مسئولان محترم استانی و کشوری برسانید. ما دقیقا مرکز کلانشهراهواز در بلوارگلستان، خیابان اصلی نور در استان خوزستان هستیم. با مشکلات زیادی از جمله مدرسه نرفتن دانش آموزان به مدرسه گرفته تا تلمبارشدن زباله‌ها به دلیل سختی و مشکلات در تردد مواجه هستیم. مگر چقدر بارندگی داشتیم که بعد از ۴۸ ساعت هنوز که هنوزه اهالی بایستی با قایق جابجا شوند. این چندساله که شرایط بدون هیچ تغییری به قوت خودش باقی مانده و هیچ کس در این باره هیچ اقدام عملی انجام نداده است. مسئولان و متولیان امر می‌توانند با مقداری ارتفاع و شیب دادن به آسفالت خیابان اصلی نور، آب جمع شده که بیشتر شبیه به دریاچه شده را به سمت دریاچه‌های فاضلاب که در کوچه‌های محله (منتهی به خیابان اصلی) مستقر هستند را هدایت و تخلیه کرد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


بیشتر بخوانید:

بارندگی برای اهالی کوی امام رضا دردسرساز شد + فیلم


 
$sepehr_media_17040126_400_300}
 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار