رفع یک هزار و ۷۰۰ فقره حادثه فاضلاب در بندر امام

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از رفع یک هزار و ۷۳۷ فقره حادثه فاضلاب از مهر ماه تا آذر ماه توسط اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) خبر داد.

حسین خواجوی گفت: به منظور رفع مشکل دفع فاضلاب مشترکان آبفابندرامام خمینی (ره) این اداره این اقدام به عملیات نگهداری و بهره برداری از شبکه فاضلاب اعم از: لایروبی شبکه به طول ۳۵ کیلومتر، لایروبی منهول به تعداد ۳۰۰ فقره، رفع گرفتگی شبکه و انشعاب فاضلاب با دستگاه واترجت به تعداد یک هزار و ۷۳۷ فقره مرئی سازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول به تعداد ۸۰ دهانه مرمت دور قاب و دیوار‌های منهول به ۴ دهانه ساخت و اجرای منهول به تعداد ۸ فقره رفع اصلاح انشعاب به تعداد سه فقره و اصلاح شبکه فاضلاب در مناطق، ۲۵۰ دستگاه، زمینا بطول ۴۰ متر نموده است.

او مبلغ هزینه شده جهت انجام این پروژه را از محل اعتبارات جاری اداره آبفا شهربندرامام خمینی (ره) عنوان کرد.

خواجوی می‌گوید: در بخش تاسیسات فاضلاب ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب ۴ PS، مجموعه ورزشی و لایروبی و ساخت منهول پمپ فاز چهار قبل از آغاز فصل بارندگی، لایروبی و اورهال همه تابلو برق‌ها و دیزل ژنراتور‌ها انجام شد، ضمن اینکه خطوط دفع فاضلاب در مناطقی از شهر لایروبی شدند و سایر مناطق درحال لایروب هستند.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره)گفت: سرکشی مستمر شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری، سرکشی از وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها و رفع اشکالات موجود از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌روند.

این مقام مسئول تعمیردستگاه جنتکس، تعویض قطعات فرسوده دستگاه جنتکس، بیل بکهول، همچنین بازسازی و سیم پیچی تعداد ۹ دستگاه الکتروپمپ ۴ اینچی، دستگاه الکتروپمپ ۶ اینچی و یک دستگاه الکتروپمپ ۱۰ اینچی جهت نصب در ایستگاه‌های مختلف شهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.