جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۵۶۴ نفر مسافر از استان جابجا شده است.

رضا شیرین زاده گفت: در جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ میلیون نفر بود افزایش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۲۰۸ هزار و ۶۰۵ مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز در مقایسه با سال گذشته که ۲۲۳ هزار و ۴۷۲ مورد سفر بود امسال ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شیرین زاده تعداد مسافران جابجا شده با اتوبوس را ۵۷۱ هزار و ۹۸۴ نفر، مسافران جابجا شده با مینی بوس را ۹۱ هزار و ۷۹۳ نفر و تعداد مسافران جابجا شده با سواری را ۵۰۹ هزار و ۷۸۷ نفر برشمرد.

او افزایش ۱۹ درصدی جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس را در استان یادآور شد و اظهار کرد: در ۹ ماهه سال گذشته ۴۷۸ هزار و ۵۲۳ نفر مسافر در قالب ۴۴ هزار و ۶۲۳ مورد سفر از استان به مقاصد مختلف جابجا شده بودند که در ۹ ماهه امسال این رقم به ۵۷۱ هزار و ۹۸۴ نفر رسید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبر داد و افزود: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبر داد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.