آشتیانی: پرسپولیس بدون جذب مهاجم فصل را از دست می دهد

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سرخپوشان باید یک مهاجم گلزن جذب کنند در غیر این صورت فصل را از دست می‌دهند.

اردلان آشتیانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ورزشی  درباره تساوی این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: حریف به خوبی تیم پرسپولیس آنالیز کرده بود. کانال های این تیم را بستند و رمضانی و فلاح هافبک های پیکان فوق العاده بازی کردند. سرخپوشان نتوانستند راهکاری برای گلزنی پیدا کنند و تعادل در حملاتشان وجود نداشت.

او ادامه داد: حملات پرسپولیس بیشتر از سمت راست که سعید صادقی حضور داشت انجام می شد و دفاع های پیکان در آن جناح تجمع کرده بودند. همچنین نبود بازیکن سر زن باعث شده بود که پرسپولیسی ها ارسال نداشته باشند.

آشتیانی درباره اینکه نبود مهاجم گلزن در تیم پرسپولیس احساس می شود، گفت: مهاجم گلزن می تواند از کوچکترین موقعیت استفاده کند و گل بزند. البته موقعیت گلزنی کمی خلق شد اما مهاجمان هم ضربات نهایی را با بی دقتی می زدند و اسماعیلی فر موقعیت تک به تک را به گل تبدیل نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهدی عبدی بیان کرد: عبدی در شرایط بازی نبود و این بازیکن چند وقت پیش قصد داشت جدا شود و به او اجازه جدایی ندادند و با بی انگیزگی بازی می کند.

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم گل گهر بیان کرد: بحث هر بازی جداست. تیم پرسپولیس در بازی با پیکان در کارهای ترکیبی ناموفق بود و کادر فنی برای آمادگی تیمش در دیدار با تیم گل گهر باید راهکار پیدا کند. همچنین مدیران باید مهاجمی جذب کرده که بتواند تاثیرگذار باشد چرا که فصل را از دست می دهند. رفتن لوکادیا باعث شده که گل محمدی هم روحیه مناسبی نداشته باشد.

آشتیانی درباره آینده پرسپولیس گفت: به نظرم تیم پرسپولیس باید مهاجم در نیم فصل بگیرد تا بتواند نقطه ضعف خود را برطرف کند. البته نبود هواداران هم در بازی های پرسپولیس هم تاثیرگذار است و آنها می توانند به تیم خود انگیزه بدهند اما در حال حاضر اجازه ورود به تماشاچی ها را نمی دهند و همین موضوع برای سرخپوشان دردسرساز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار