بیش از ۲۵هزار کیلومتر باند برف‌روبی در جاده‌های استان همدان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از انجام ۲۵ هزار و ۶۳۵ کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی در جاده‌های استان خبر داد.

 جواد نگاهداری گفت: در سه روز گذشته شاهد بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی و سردسیر استان همدان بودیم.

او افزود: به همت راهداران پرتلاش و جهادگر همه راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد به شکل عادی و روان در آن‌ها برقرار شده است.

معاون راهداری استان همدان تأکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف در برخی از مناطق کوهستانی استان، برای بازگشایی راه‌های روستایی به علت حجم زیاد برف، مجبور به استفاده از دستگاه بلدوزر شدیم.

نگاهداری تصریح کرد: در سه روز گذشته ۲۵ هزار و ۶۳۵ کیلومتر-باند برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح راه‌های استان انجام شده است که این عملیات با به‌کارگیری ۶۸۰ نفر نیروی راهدار، ۴۳۵ دستگاه ماشین‌الات راهداری و ۳۵ باب راهدارخانه انجام شد.

او با بیان اینکه در این مدت به ۴۵۰ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است، گفت: کولاک برف در گردنه‌های برفگیر و جاده‌های کوهستانی در تمامی مناطق مختلف استان ادامه‌دار است.

این مسئول تأکید کرد: از هموطنان تقاضا داریم با داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ وارد جاده‌ها شوند و از پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن خودرو، همراه داشتن لباس گرم و مواد خوراکی مطمئن باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.