بازی جوانمردانه در فوتبال سعودی جایی ندارد + فیلم

در دیداری از لیگ عربستان، بازیکن الفتح با حرکتی عجیب، از یک بازیکن مصدوم کرنر گرفت.

هفته نهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، با ثبت یک نتیجه عجیب همراه بود. تیم بدون شکست و صدرنشین الشباب در زمین الفتح، با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک تن به شکست داد تا رتبه نخست را از دست بدهد. البته با توجه به اینکه این تیم یک بازی معوقه دارد، می‌تواند دوباره صدر جدول را از النصر پس بگیرد.

در این مسابقه و در دقیقه ۶۷، اتفاق عجیبی رخ داد. روی یک ضربه ارسالی، گرگورژ کریچوویاک بازیکن الشباب و تیم ملی لهستان که در جام جهانی برابر عربستان، آرژانتین و فرانسه از ابتدا به میدان رفت، با فران ولِز مدافع پیش تاخته الفتح بر سر توپ وارد یک چالش شدند.

در شرایطی که توپ به نزدیکی‌های پرچم کرنر رسیده و از حرکت ایستاده بود، کریچوویاک در تلاش بود تا با ستون کردن بدنش، توپ را به یار هم تیمی برساند. با این وجود، او تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. زمانیکه فران ولِز برای تصاحب توپ هجوم برد، پای او به سر بازیکن لهستانی الشباب برخورد کرد.
در این لحظه، کریچوویاک سر خود را گرفته و روی زمین افتاده بود تا بلکه کمک داور که در یک قدمی صحنه بود، خطای مدافع الفتح را اعلام کند. با این وجود، تیم داوری اعتقادی به خطا نداشت و ولِز نیز توپ را تصاحب کرد و در این لحظه فکر عجیبی به ذهن مدافع الفتح رسید.

او با ضربه‌ای آرام، توپ را به سر کریچوویاک کوبید تا با به بیرون رفتن توپ، برای تیمش یک ضربه کرنر بگیرد. کاری که فران ولز در انجام آن موفق بود و توانست مالکیت این توپ را از آن الشباب کند.

بازی جوانمردانه در فوتبال سعودی جایی ندارد + عکس

این صحنه عجیب با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی عربستان همراه شد. بسیاری از هواداران، حرکت مدافع الفتح را غیر ورزشی و ناجوانمردانه دانستند و برخی نیز بابت هوش فران ولز در آن صحنه، او را مورد تمجید قرار دادند.

نکته جالب اینکه نه کریچوویاک و نه هیچ کدام از بازیکنان الشباب، نسبت به اقدام فران ولز اعتراضی نداشتند و داور نیز یک ضربه کرنر برای الفتح اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار