رستورانی که کارمندان آن همگی ربات هستند+فیلم

مک دونالد شعبه‌ای در آمریکا راه اندازی کرده است که کارمندان آن همگی ربات هستند.

 طبق گفته مدیر مک دونالد، این زنجیره غذایی عصر جدیدی از رستوران‌های فست فود را آغاز کرده تا خدمات سریع‌تر و دقیق‌تر به مشتریان ارائه دهد.

مکس کارمونا، مدیر این شرکت گفت: در مک‌دونالد، ما بیش از ۴۵ سال است که به استاندارد برآورده‌سازی سریع تقاضا پایبند بوده‌ایم. از آنجایی که نیاز‌های مشتریان ما همچنان در حال تغییر است، ما متعهد به روش‌های جدید برای خدمت رسانی سریع‌تر و زودتر از همیشه به آن‌ها هستیم.

رستورانی در فورت ورث، تگزاس، مفهوم جدیدی از غذا‌های آماده را ارائه می‌دهد. مانند یک رستوران علمی تخیلی، مشتریان می‌توانند به لطف یک حمل کننده غذا و نوشیدنی به جای کارمند انسانی، به سمت قوس طلایی بروند تا یک بیگ مک دریافت کنند.

اگرچه این رستوران هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده است، اما این رستوران ویژگی‌هایی برای بهبود تجربه مشتری ارائه می‌دهد و از داخل، شبیه هیچ رستوران دیگری نیست.

اعلام راه اندازی این شعبه جدید از سوی مک دونالد، باعث ناراحتی برخی از کاربران فضای مجازی شده است؛ آنها از هزینه‌های صرف شده برای رستورانی مشابه فیلم‌های تخیلی ابراز تأسف کرده ومی گویند بهتر بود تا مک دونالد برای استخدام کارمندان بیشتر و افزایش دستمزد آن‌ها سرمایه گذاری کند.

منبع: ae.24

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۱
تیک تاک برا ما فیلتره :(((
آخرین اخبار