زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از وظایف مهم و اساسی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از وظایف مهم و اساسی است که برعهده داریم و نباید از این مهم غافل شد.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در یادواره شهدای دانش آموز منطقه هشترود گفت: دانش آموزان باید بر این امر واقف باشند که آرامش فعلی جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و باید قدر آنان را بدانند و همواره یاد شهدای دانش آموز را گرامی بدارند.

او افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتن جامعه و انسانیت است و ما باید زندگی خودمان را به شهدا گره بزنیم تا عاقبت بخیر گردیم.

او  با بیان اینکه در دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم برای حفاظت و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی، با اعزام به جبهه‌ها به نبرد علیه باطل پرداختند که بخشی از این نیرو‌ها را دانش آموزان تشکیل می‌دادند افزود: سیره عملی شهدا مقاومت در برابر مستکبرین است و زمان حال با توجه به هجمه دشمنان ما نباید فریب رسانه‌های معاند دشمنان را بخوریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن با فتنه‌های متعدد خود سعی در تضعیف ایمان و اعتقادات جامعه ما دارد و عزت، اقتدار و امنیت امروز جامعه ما در گرو شهدایی است که از جان و مال و عزیزان خود گذشتند تا ما در آسایش و آرامش باشیم و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا باید مهمترین وظیفه در ادامه راه شهدا و راه اسلام و انقلاب باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار