شهرداری مهاباد با تجهیز ۶۰ دستگاه خودرو به استقبال زمستان رفت

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: این سازمان جهت مقابله با حوادث احتمالی در پی شروع فصل بارش برف و باران با ۳۰۰ نیروی انسانی و تجهیز ۶۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین به استقبال فصل زمستان رفت.

سیدنصیر محمودی معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان درباره اقدامات ستاد برف روبی شهرداری گفت: در این راستا بیش از هزار تن نمک و سه هزار تن ماسه خریداری شده و ٣٠٠ نفر از نیرو‌های خدمات شهری نیز در این ایام آماده ارائه خدمات هستند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و شناسایی نقاط حساس، مخازن حاوی شن و نمک در مناطق شیبدار و بالادست از جمله بلوار دفاع مقدس، خیابان‌های منتهی به آرامستان باغ فردوس، خیابان نبوت شرقی، کوی تارا، خیابان روناس، فرهنگیان، بهارستان، کوی زیبا، فجر و سیدآباد، تپه قاضی و بلوار خلفای راشدین جانمایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد همچنین از آمادگی ۱۴ دستگاه نیسان سایپا، ۱۳ دستگاه خاور، هشت دستگاه کمپرسی، ۶ دستگاه گریدر، سه دستگاه بیل بکو، سه دستگاه لودر، ٢ دستگاە بابکت و یک دستگاه بیل مکانیکی برای برف روبی و خدمات رسانی در روز‌های برفی، آماده باش و تجهیز ۲ دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی و ١٠ دستگاه اتوبوس و میدل باس جهت جابجایی شهروندان در زمان بارش برف خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.