طرح نهضت ملی مسکن در مهاباد ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: ۳۱۲ واحد مسکن در قالب طرح مسکن ملی در ۲ منطقه در حال ساخت است.

ایرج قادری رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: هم اکنون ۲ پروژه فعال طرح مسکن ملی شامل طرح ۱۶۸ واحدی منطقه مکریان و ۱۴۴ واحدی منطقه شهرک کارمندان در حال ساخت است که بطور میانگین بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی طرح مسکن ملی از مجموع ۲۲ هزار جمعیت ثبت نام شده این شهرستان آورده بین ۴۰ تا ۹۰ میلیون تومانی را پرداخت کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد اضافه کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۸ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله پیش بینی شده و آورده هر متقاضی باقیمانده قیمت تمام شده است.

قادری با اشاره به کندی ساخت مساکن ملی شهرستان گفت: برای اجرای این طرح نیاز به انجام مراحل قانونی از طریق اداره کل و سازمان راه و شهرسازی بوده و خوشبختانه بخش اعظم آن رفع و روند احداث آن شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: برای سایر متقاضیان مسکن ملی نیز که در حال پایش بوده و پیشنهاد الحاق ۱۷۰ هکتار زمین منطقه مکریان ارائه شده که هم اکنون در حال مناقصه و انجام امور اداری مربوطه در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.