برق ۶۰۳ روستای مناطق برفگیر لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بارش برف سنگین و یخبندان از اواخر هفته گذشته موجب قطع برق ۶۰۷ روستای مناطق سردسیر و کوهستانی استان شده بود که تاکنون شبکه ۶۰۳ روستا ترمیم و وارد مدار شده است.

مهران امیری مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: پس از این بارش‌ها و وقوع یخبندان در بسیاری از مناطق استان، ۳۰ تیم امدادی و فنی شرکت برق به منظور ترمیم شبکه و وصل برق، به روستا‌های مشکل دار اعزام و تا پایان وقت روز گذشته (۶ دی) شبکه برق ۶۰۳ روستا بازسازی شد.

او  اظهار داشت: در حال حاضر تنها برق چهار روستای استان واقع در شاپورآباد الیگودرز قطع است که به دلیل انسداد راه دسترسی، امکان اعزام تیم‌های امدادی و فنی به این روستا‌ها وجود ندارد، اما با توجه به اینکه هم اکنون نیرو‌های راهداری در منطقه حضور دارند در صورت راهگشایی، برق این روستا‌ها نیز تا پایان وقت امروز وصل می‌شود.

امیری بیان کرد: هم اکنون حدود ۱۲ تیم فنی شرکت برق در این منطقه حضور دارند و به محض بازگشایی راه‌های دسترسی، کار ترمیم شبکه را انجام می‌دهند.

بارش گسترده برف و باران از اواخر هفته گذشته موجب انسداد راه دسترسی بیش از ۵۰۰ روستای لرستان شد که تمامی این محور‌ها بر اساس اعلام راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا پایان وقت یکشنبه بازگشایی و به گفته مدیرعامل شرکت برق، راه دسترسی چهار روستای شاپور آباد الیگودرز دوباره به دلیل یخبندان مسدود شده است.

۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری و هشت هزار و ۸۸۹ مشترک کشاورزی برق در لرستان وجود دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار