سند دار شدن چهار هزار و ۸۰۰ خانه روستایی در بروجرد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: تا کنون چهار هزار و ۸۰۰ خانه روستایی در سه بخش مرکزی، اشترینان و شیروان شهرستان بروجرد سنددار شد.

" نادر یاراحمدی"  رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد  اظهار داشت: سند مالکیت واحد‌های مسکونی شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر نیز توسط بنیاد مسکن صادر می‌شود که در این حوزه نیز تا کنون تعداد ۵۷۶ واحد مسکونی صاحب سند مالکیت شده اند.

او افزود: از ابتدای امسال تا کنون نیز ۱۷۱ خانه روستایی و ۳۰ واحد مسکونی شهری (شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر) سند دار شده اند.

رییس بنیاد مسکن شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه پیش‌تر ساکنان خانه‌های روستایی تمایل چندانی به پیگیری برای سند مالکیت خانه‌های خود نداشتند، بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت واحد‌های مسکونی روستایی مردم به تهیه سند تمایل پیدا کرده اند، ضمن اینکه با توجه به ضرورت مساله ضمانت و گرفتن برخی تسهیلات، ساکنان در روستا‌ها برای دریافت سند مالکیت واحد‌های مسکونی خود پیگیری بیشتری دارند.

یاراحمدی یادآور شد: حدود ۲۴ هزار واحد مسکونی روستایی در بروجرد وجود دارد، که بهسازی، بازسازی و مقاوم سازی ۸۰ درصد آن‌ها انجام شده است، از این تعداد واحد روستایی عملیات بهسازی و مقاوم سازی ۲۰ هزار واحد آن انجام و امسال نیز برنامه ریزی شده تا عملیات مقاوم‌سازی ۸۰۰ واحد انجام شود.

او گفت: بنا بر آخرین سرشماری انجام شده جمعیت روستایی شهرستان بروجرد حدود ۸۶ هزار نفر است که ۲۵ درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار