۱۴۰۳، سال خداحافظی با گالن‌های آب در روستا‌های خراسان جنوبی

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا«ع» خراسان جنوبی گفت: تا پایان ۱۴۰۳ هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار در خراسان جنوبی از نعمت آب آشامیدنی پایدار محروم نخواهد بود.

سردار تناکی در جلسه دیدار دست اندرکاران یادواره ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به نام و یاد شهدای تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا «ع» خراسان جنوبی کار گازرسانی به ۴۰ خانه محروم را انجام می‌دهیم که این پروژه آغاز شده است.

او افزود: همچنین به نام و یاد ۴۰ شهید تیپ مردم پایه استان جهیزیه برای ۴۰ نوع عروس محروم استان خراسان جنوبی را تامین خواهیم کرد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا «ع» خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال ۱۴۰۳ هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار در استان از نعمت آب آشامیدنی پایدار محروم نباشد ادامه داد: از آنجایی که یکی از مهمترین کار‌هایی که انجام می‌دهیم تبیین اقدامات محرومیت زدایی تیپ است و در این راستا آبرسانی به ۴۰ روستای خراسان جنوبی را به نام ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا «ع» استان انجام می‌دهیم که تاکنون آبرسانی به این روستا‌ها بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا هفته دولت سال آینده به اتمام می‌رسد.

او با اشاره به برگزاری یادواره شهدا برای تیپ مردم پایه سپاه استان خراسان جنوبی اظهار کرد: از سال ۹۵ بنا به دستور مقام معظم رهبری در مرز‌های شرقی و مرز‌های خراسان جنوبی باقی ماندیم و تاکنون در این سال‌ها یادواره‌های مختلفی برای شهدا برگزار شده، اما برای شهدای یگان و تیپ مردم پایه برگزار نشده که در این زمینه برنامه ریزی کردیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا «ع» خراسان جنوبی با بیان اینکه یادواره شهدای تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا «ع» خراسان جنوبی در ۱۷ دی ماه در حسینیه جماران برگزار می‌شود گفت: خانواده شهید زینال زاده و رضا زاده که از شهدای اخیر در اغتشاشات هستند در این یادواره حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه شهید در راه خدا و نجات بندگان خدا شهید شده و خون بهای او خداست افزود: شهادت بالاترین مقام است، اما در عین حال کسی که در راه نشر دین خدا از خود و همه چیز بگذرد و دشمن را ناکام کرده و راه را برای کاروان بشری باز کند، اما شهید هم نشود و از فرصت باقیمانده تا آخر عمرش توفیق عمل به دین خدا را داشته باشد، مقامش از شهید بالاتر است.

آیت الله عبادی گفت: هر موجودی اگر براساس حکمتی که دارد قانون مربوطه را رعایت کند نتیجه مثبت دارد در غیر این صورت خودش منشا فساد می‌شود.

او اظهار کرد: شهادت یعنی در این سیری که جامعه انسانی به سوی کمال مطلق طی می‌کند موانعی از جمله هوای نفس، حق کشی و ظلم پیش می‌آید که شهید موانع راه حق و کمال انسان را برطرف می‌کند تا بشر صعود کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار