کشف کارگاه مشتقات اسیدی غیر استاندارد و تقلبی درمراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف و پلمب کارگاه و شرکت تولیدی مشتقات اسیدی غیر استاندارد و تقلبی خبر داد.

سرهنگ "توحید فارسی"  گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه، تولید، بسته بندی مشتقات اسیدی غیرمجاز و تقلبی در یک کارگاه تولیدی در حاشیه‌ی شهرستان مراغه، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او فزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع و با کار اطلاعاتی و فنی ضمن شناسایی واحد تولیدی مذکور با هماهنگی قضایی و با همکاری کارشناسان اداره استاندارد، تعزیرات و اتاق اصناف اقدام به بازرسی از این واحد کردند.

او گفت: در بازرسی بعمل آمده از محل به مقدار ۴۵ کالن ۲۰۰ لیتری حاوی اسید و ۱۵ کالن ۲۰۰ لیتری اسید خالی شده و تعداد ۸۳۰ بطری اسید یک لیتری با مارک لوله بازکنی و تعداد ۱۶۰ بطری یک لیتری جوهر نمک و تعداد ۳۱۰ برگ انواع برچسب‌های کاغذی با مارک‌های مختلف کشف و ضبط و کارگاه پلمب و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی در پایان از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی یا تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.