برگزاری امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری با شرکت بیش از ۱۱ هزار دواطلب

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری با شرکت بیش از ۱۱ هزار دواطلب در ۶۰ حوزه امتحانی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی  گفت: مقدمات تصحیح الکترونیکی در راستای عدالت آموزشی فراهم شده و خوشبختانه در بازدید از حوزه‌های خواهران و برادران شاهد نقصی نبوده ایم.

او افزود:اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها، دقت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید‌ها بود.

او  یادآور شد: بر همین اساس بازدید‌های میدانی توسط کارشناسان در مدارس و حوزه‌های امتحانات استان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا تمام امور مطابق با دستورات وزارت پیش برود.

رئیس اداره سنجش و امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید گفت: با توجه به تاثیر ۴۰ درصدی نمرات نهایی در پذیرش داوطلبان کنکور در دانشگاه ها، شاهد افزایش ۵۰ درصدی تعداد داوطلبان در امتحانات نهایی نسبت به سال گذشته بوده ایم.

شقاقی پور با بیان اینکه امتحانات نهایی همزمان با سراسر کشور از سوم تا ۲۶ دی ماه خواهد بود، تصریح کرد: دانش آموزان فارغ التحصیل سال‌های قبل با عنوان ترمیم نمرات یا ایجاد سابقه تحصیلی در امتحانات نهایی شرکت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.