ادامه کنارگذر مهرشهر در چند قدمی افتتاح

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از تکمیل قطعه ۳ از فاز دوم طرح کنارگذر سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری تا دو ماه آینده خبر داد.

علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از قطعه ۳ فاز دوم کنارگذر سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری، گفت: کنارگذر مهرشهر که در کمیته نامگذاری به کنارگذر سردار شهید مدافع حرم شعبان نصیری نام گرفته، یکی از طرح های عمرانی در دست اقدام شهرداری کرج است.

او می گوید: فاز اول این طرح در قطعه ۳ به طول هزارو هفتصد متر است که در دوره ششم شورا به بهره‌برداری رسید و تا خیابان چمن یک ادامه پیدا کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به این که قطعه ۳ از فاز دوم این کنارگذر از خیابان چمن یک تا خیابان مسیح پاکدل نزدیک به یک کیلومتر است، گفت: تکمیل این قطعه به جهت برخی از تملکات و معارضات ملکی که در حاشیه مسیر وجود داشت به طول انجامید که در حال حاضر موانع موجود، رفع شده و طرح مذکور در دست تکمیل است.

او ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان افزود: تمام سعی و تلاش شورا و شهرداری این است که در صورت مساعدت هوا، تا دو ماه آتی فاز دوم این قطعه به بهره‌برداری برسد و این طرح تقدیم شهروندان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.