انعقاد قرارداد ۵۰ طرح تولیدی با بخش خصوصی در ناحیه صنعتی پارس‌آباد

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از عقد ۵۰ قرارداد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث واحد‌های تولیدی ناحیه صنعتی پارس آباد خبر داد.

روح الله برادران حیدری افزود:۵۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد مغان منعقد شده که از این تعداد پنج واحد تولیدی منجر به اخذ پروانه بهره‌برداری شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا ۲ سال آینده نیمی این طرح‌های تولیدی افتتاح شود، افزود: ناحیه صنعتی پارس آباد در ۲ فاز ۵۰ هکتاری احداث شده که با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران، فرایند واگذاری در فاز نخست آن به اتمام رسیده و بخش‌های فاز دوم هم در حال واگذاری است.

برادران حیدری ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی تمام تلاش و جدیت خود را برای فراهم کردن بستر‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در استان به کار بسته که نمونه بارز آن اجرای بیش از یک هزار و ۱۰۰میلیارد ریال طرح‌های عمرانی در سال گذشته بود.

او با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران از شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تلاش کرده با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عمرانی، زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در سال گذشته در اکثر شاخص‌های ابلاغی جزو استان‌های موفق و برتر بوده است.

برادران حیدری نمونه این موفقیت را کسب رتبه برتر از سوی این شرکت در حوزه تامین اعتبارات عمرانی در میان ۳۱ استان کشور برشمرد و گفت: در کنار این رتبه برتر، شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در سایر شاخص‌ها نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است.

او با بیان اینکه هم اکنون ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و غیردولتی در این استان فعال است، ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در نقاط استان را زمینه‌ساز توسعه صنعت و ایجاد اشتغال در این مناطق عنوان کرد و افزود: با احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید زمینه حضور سرمایه‌گذاران در سطح استان فراهم شده و برای تحقق این امر مهم باید توسعه شهرک‌های صنعتی در راس اقدامات مسئولان استانی قرار گیرد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت، رفع موانع تولید و حمایت از صاحبان واحد‌های صنعتی است که تلاش خواهیم کرد تا ضمن کاهش کاغذ بازی اداری، بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای مشکلات آنان بررسی و در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود.

برادران حیدری گفت: با اقدامات توسعه‌ای و اجرای طرح‌های عمرانی متعددی که در شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود، امروز شاهد بهبود زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی هستیم.

او اظهار کرد: با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان بستر‌های مناسب سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌شود البته نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک شرکت توسعه‌ای در فرآیند صنعتی شدن استان می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.