هشدار انصارالله یمن به ائتلاف متجاوز

انصارالله یمن بار دیگر درباره پیامد‌های هرگونه اقدام اقتصادی ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن هشدار داد.

جنبش انصارالله یمن بار دیگر درباره پیامد‌های هرگونه اقدام اقتصادی که ائتلاف متجاوز عربی به یمن تحت رهبری عربستان اتخاذ می‌کند و در آن مردم یمن را هدف قرار می‌دهد، هشدار داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، عبدالملک العجری، عضو هیئت ملی مذاکره کننده انصارالله یمن گفت: هرگونه اقدامی برای تشدید تنش اقتصادی هیچ معنایی جزء مانع تراشی در مسیر حل پرونده انسانی و اقتصادی یمن ندارد و مغایر با تلاش‌ها و اهداف دیدار‌های گسترده در هفته‌های گذشته است.

العجری ائتلاف متجاوز را مسئول پیامد‌های هرگونه تنش اقتصادی جدید علیه مردم یمن دانست و گفت انصارالله به این اقدامات پاسخ خواهد داد و پیامد‌های ناشی از آن گسترده و تکان دهنده خواهد بود.

یمن همچنان زیر فشار اوضاع فاجعه بار انسانی است؛ اوضاعی که ناشی از حملات ائتلاف متجاوز سعودی و محاصره یمن است. در سال ۲۰۲۲ در زمینه نظامی آرامش نسبی وجود داشت، اما این احتمال وجود دارد که در ابتدای سال ۲۰۲۳ بار دیگر جبهه‌ها شعله ور شوند؛ زیرا ائتلاف متجاوز سعودی در زمینه برقراری آتش بس تعلل می‌کند و فشار‌های ناشی از محاصره شدت گرفته است و در حالی که ملت یمن با وضعیت نه صلح و نه جنگ مخالف است؛ ائتلاف متجاوز برای تثبیت این وضعیت تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار