فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهید عجمیان از اسلام و ایران دفاع کرد

سردار حسین سلامی گفت: شهدایی همچون سید روح الله عجمیان به عنوان یاران پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) و اصحاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، وارد میدان شدند و به دفاع از اسلام و مملکت پرداختند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان گفت: در این دوران، دشمنان به جنگ با خداوند و رسول(ص) او آمده بودند و درصدد بودند دین ما را بگیرند و از جاری شدن اسلام در این مملکت جلوگیری کنند اما شهدایی همچون سید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی، به عنوان یاران پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) و اصحاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، وارد میدان شدند و به دفاع از اسلام و مملکت پرداختند.

او این جوان بسیجی را یکی از شهدای برجسته و درخشان کشور دانست و گفت: سید روح الله افتخار همه ماست؛ او و دیگر جوانانی که این روزها به شهادت رسیدند، ادامه دهنده راه شهید همت ها و حججی ها هستند.

سردار سلامی آرامش، امنیت، اعتبار، قدرت و استقلال امروز کشور را مرهون خون های ریخته شده چنین جوانان و غیورمردانی دانست و گفت: دشمنان قصد داشتند اقداماتی که در شهرهای ویران شده سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، یمن و ... انجام دادند را در ایران نیز پیاده سازی کنند؛ همه آن ها هم قسم شده بودند که دو حقیقت اسلام و ایران را از این ملت بگیرند.

او با اشاره به این‌که همه ملت ها باید از موجودیت، عزت و امنیت خود دفاع کنند، افزود: اسلام و ایران همه حیات، زندگی، آرامش و اعتبار ماست که شهید سید روح الله عجمیان، آن ها را حفظ کرد و شهادت او، آبی بر آتش فتنه ها و آشوب ها ریخت و آرامش به این شهر بازگشت. برای اینکه مردم آرامش داشته باشند و بتوانند به خوبی زندگی کنند، شهر باید آرام باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.