رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در مراسم ۹ دی:

ملت ایران در طول ۴ دهه انواع فتنه‌ها را دید/ مردم دشمنان را ناکام گذاشتند

حجت الاسلام سعیدی گفت: دشمنان در سال‌های ۶۸، ۷۸، ۸۸، ۹۸ و امروز یک فتنه بسیار پیچیده را رقم زدند و می‌خواستند بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند.

مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی از ساعت ۱۴:۳۰ در میدان آیینی امام حسین (علیه السلام) تهران برگزار شد.

در مراسم ۹ دی امسال حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا سخنرانی کرد و حاج سعید حدادیان، حاج مهدی سلحشور و حاج امیر عباسی به حماسه سرایی و مرثیه سرایی پرداختند.

اجرای سرود‌های آئینی توسط دو گروه سرود، قرائت بیانیه ۹ دی ماه و تجلیل از خانواده‌های شهدای امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مراسم امسال با شعار نهم دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن " در تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۰۰۰ شهر و همزمان با برگزاری نماز با شکوه جمعه، برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت ۹دی در میدان امام حسین (ع)

مراسم گرامیداشت ۹دی در میدان امام حسین (ع)

مراسم گرامیداشت ۹دی در میدان امام حسین (ع)

دشمنان به طمع افتادند تا ایران را به دامن غرب برگرداندند

حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا به عنوان سخنران مراسم گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۹ دی ضمن قدردانی از حضور مردم به بررسی ماهیت فتنه ۱۴۰۱ و منشأ فتنه پرداخت و اظهار کرد: «سنتکام» در اول سال به پنتاگون گزارشی می‌دهد که مضمون آن این است که ایران در حال از خارج شدن از دسترس آمریکاست.

حجت الاسلام سعیدی

وی افزود: در این گزارش همچنین آمده است از داخل ایران خبر می‌رسد مردم آمادگی تحول بزرگ را دارند و همچنین گفتند ایران در حال قدرت یافتن است و یک مدل جدیدی حکمرانی متفاوت با حکمرانی‌های موجود است.

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: دشمنان به طمع افتادند تا ایران را به دامن غرب برگرداندند و یک طراحی سراسری کردند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌گویند ایران دارای ۴ نوع قدرتی است که آن را در کنار قدرت‌های بزرگ قرار داده است، اولی موشکی و پهپادی و دوم قدرت هسته‌ای (غنی‌سازی ۶۰ درصدی) و سوم قدرت منطقه‌ای ایران و حضور معنوی آن در منطقه غرب آسیا است و چهارمین قدرت، قدرت انسجام ملی است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از رهبری بودند، افزود: دشمنان این آرزو را به گور می‌برند. دشمن یک جنگ تمام‌عیار را به راه انداخت و این جنگ از کاملترین جنگ‌ها بود. این جنگ شناختی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بود.  

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: امروز ملت ایران اثبات کرد سرآمد ملت‌های جهان است. ملت ایران در طول ۴ دهه انواع فتنه‌ها را دید. دشمنان در سال ۶۸ و سپس سال ۷۸ کوی دانشگاه و سپس فتنه ۸۸ و در سال ۹۸ و امروز یک فتنه بسیار پیچیده را رقم زدند و می‌خواستند بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند.

وی با اشاره به نقش رهبری در هدایت مردم برای مقابله با فتنه‌ها، تأکید کرد: مردم ایران با حماسه‌آفرینی و حضور خود در صحنه‌ها همیشه نشان داده‌اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند و در سخت‌ترین شرایط مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام سعیدی عنوان کرد: امروز اراده ملت ایران در برابر اراده کفر و شرک قرار گرفته است و در فتنه اخیر، داعش، کومله و تروریست‌ها به میدان آمدند تا نظام را ساقط کنند، اما مردم به میدان آمدند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: در برابر ملت ایران سه راه بیشتر وجود ندارد، اول جنگ با آمریکاست که راهبرد ما نیست و آمریکا توان جنگیدن با ما را ندارد. نیرو‌های مسلح آمریکا اصلا آمادگی جنگیدن ندارد. راه دوم تسلیم است، اینکه ملت ایران عقب‌نشینی کند و تسلیم شود و تسلیم یعنی از بین رفتن دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تصضیع خون شهدا. اگر بنا بود تسلیم شویم در شرایط سخت‌تر گذشته تسلیم می‌شدیم. راه سوم مقاومت تا پیروزی است. ما زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) هستیم.

حجت‌الاسلام سعیدی بیان کرد: نگذارید این انقلاب دچار سرنوشت انقلاب‌های گذشته شود. بزرگترین معجزه انقلاب پیوند بین قرآن عترت و مردم است. اینجا ملت ایران با محوریت امامین انقلاب پیوند حقیقی بین قرآن عترت و مردم فراهم کردند.  

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در پایان بیان کرد: مردم ایران به دو رکن اساسی چنگ زدند، هم به امام امت و هم قرآن. تا زمانی که به این دو چنگ زده شود، قطعا آسیب نخواهیم دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ دی ۱۴۰۱
فتنه گری که با این همه حمایت خارجی و این فضای نابسامان مجازی نتونست حتی یه شهرک بگیره، رو چه به حکومت داری، منافقین بی عُرضه تر از این حرفا هستن. خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۹ دی ۱۴۰۱
اینا دیگه از کجا اومدن. دلار شده ۴۵ تومن سکه ۲۳ تومن اینا دارن چی میگن فازشون چیه وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
مردم ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۸ دی ۱۴۰۱
آره ملت ایران همیشه ایستاده ن شماها هم ن خیلی هوامونو دارین تو رفاه کامل هستن بیچاره ملت
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۲:۳۶ ۰۸ دی ۱۴۰۱
مسولان نظام،قدر این مردم نجیب را بدانید،پشتتان خالی نکردند،پس شما هم پشتشان خم نکنید،کنترل تورم،کنترل قیمت ارز،ومعیشت مردم وبازنشستگان وکارمندان فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۲:۳۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
وشما مسولین نظام فقط بلدید حرف بزنید بدون عمل،حیف این مردم نجیب وبا وفا که گیر یه عهده مسول بی کفایت افتادند،اگه مردید وراست میگید،حالا جواب خوبی به این مردم بدهید،کنترل ارز،کنترل تورم،ورفع موانع معیشتی مردم بیچاره، یادتان بماند،زود همه چی فراموش میکنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۸ دی ۱۴۰۱
مردم کره شمالی با جنوبی چه فرقی دارن که بالا مخالف رابطه با امریکا و پایینی موافق رابطه با امریکا هستن آیا آب و هوا رو انتخاب مردم تاثیر دارد یا اسلحه و زور ؟؟؟ زمانی میشه از مردم سخن گفت که ازشون نظرسنجی شده باشه وگرنه میشه نظر شخصی نه نظر مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
البته بیشترین صدمه را معلمینی دیدند که در برابر اغتشاشگران نوجوان و توهین هایشان قرار گرفتند. الان در مدارس هر دانش آموز به خودش حق می دهد زشت ترین فحش های رکیک را به معلم بدهد، ولی معلم نمی تواند حتی از خودش دفاع کند. چون برخی مدیران طرفدار اغتشاشگران نوجوان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۹ دی ۱۴۰۱
چرند نگو معترضان به معلمان چیکار دارند؟ درکدام شعارشان به معلم توهین کردند؟ تو خیلی صدمه دیدی بارون میاد تعطیلی برف میاد تعطیلی الودگی 15روز تعطیلی حقوق کارنکرده را میگیری دست بردارید چقدر طماع عستید شماها خجالت بکشید از هرکیسه ای برای خودتان ماست میریزید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۸ دی ۱۴۰۱
اینهمه دشمن داشنن آیا نمبتونه ناشی از اشتباهات بوده؟
همش نمیشه که همه رو متهم و فد جلوه کرد
یه جوال دکزم به خودتون بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۸ دی ۱۴۰۱
قیمت دلار و پیاز و اجناس رو ارزان کنید ملت رو اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۸ دی ۱۴۰۱
فقط میتونم بگم که شکم گرسنه دین ومذهب نمیشناسه خدایا اخه مادردمون و به کی بگیم ازدست این مسعولین ودولت بی لیاقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
مردم دشمنان رو ناکام گذاشتن
مسئولین هم مردم رو ناکام گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
سولماز
۲۰:۰۰ ۰۸ دی ۱۴۰۱
مثل فقر و گرانی رو خنثی کردن!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
چرا با هلیکوپتر عکس نمیزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۸ دی ۱۴۰۱
فتنه در داخل و خارج فساد مسئولین کاخ نشینیو نجومی بگیر و بیکفایت مردم رو بیچاره کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۸ دی ۱۴۰۱
مسئولین هم مردم را ناکام گذاشتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
شما هم با قطع اینترنت مردم را ناکام گداشتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۸ دی ۱۴۰۱
ممنون که اینترنت ضعیفه.لطفا همه چی رو قطع کنید ازمون.حقوق معلم ها هم نصف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ دی ۱۴۰۱
خودتون را با این حرفها خوشحال کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۸ دی ۱۴۰۱
تورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ دی ۱۴۰۱
لعنت بر منافقان و کوردلان و غربگدایان و مزدوران تجزیه طلب و داعشی و داعشی صفتان غربگدا
ما ایرانیان هیچگاه نخواهیم گذاشت امنیت این مردم و این کشور را گروهی نادان و بزدل و تروریست برهم بزنند
تمام دستگیرشدگان این اغتشاشات و اغتشاشگرها و تروریستها باید ابتدا ریز ریز شوند و تکه تکه و نه اعدام ،اعدام برای این مزدوران کم است
آخرین اخبار