آیت الله خاتمی گفت: هر آنچه در کشور داریم از اهل بیت (ع) است و این را باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد گفت: هیچ گاه این کشور اهل بیت (ع) را از یاد نخواهد برد و هر چه داریم از حضرت زهرا (س) و خانواده ایشان است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب در خاطراتشان دارند که مبارزات خود را با طاغوت، از خراسان جنوبی و از بیرجند آغاز کرده اند که این خاطره‌ای خوش است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه این یکی از فعالیت‌های مربوط به جهاد تبیین است، عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های خراسان جنوبی این است که طبق آمارها، در این استان کمترین میزان استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد و این افتخار بزرگی است.


بیشتر بخوانید


عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدواریم نسل آینده این استان نیز همچنان بابصیرت و ولایی تربیت شود و ادامه دهنده راه پیشینیان باشد.

او گفت: آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند یکی از بزرگترین علما هستند و انسانی شاخصند که در نزد مردم نیز محبوب هستند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: تاکنون از ابتدای انقلاب شاهد ۱۵ اغتشاش و جریان انحرافی بوده ایم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در سال ۱۳۶۴ نهضت آزادی به صراحت اعلام کرد که اعتقادی به ولایت فقیه ندارد و با دین در حکومت مخالف هستند، اما با اقتدار امام خمینی (ره) این جریانات برچیده شد.

او گفت: از سال ۸۸ که میثاق مردم با ولایت انجام شد، سر عهدمان ایستاده ایم و می‌گوییم که ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: توطئه و اغتشاش اخیر بزرگترین جریانی بود که از اول انقلاب رخ داد و قبلا تجاهر به مخالفت با دین نمی‌شد، اما در این جریان، این اتفاق افتاد و برخی‌ها قرآن را آتش زده و چادر از سر بانوان کشیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زن، زندگی و آزادی شعار دین ما است، اما مفهومی که اغتشاشگر و دیکتاتور‌ها از آن برداشت می‌کنند، بردگی زن است و نه آن معنای دینی که بالا رفتن مقام زن است.

او اظهار کرد: پدیده عمامه پرانی به معنای برداشتن دین است و آن‌هایی که این عمل قبیح را انجام داده اند، با پول فریب خورده اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به تجاهر به براندازی نظام در اغتشاشات اخیر گفت: زمانی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود، گفته بود ۳ ماه دیگر خبری از ایران نیست و الان چندین ۳ ماه گذشته است و از خودش خبری نیست.

امام جمعه موقت تهران گفت: در اغتشاشات اخیر تجاهر به ضدیت با ولایت فقیه کردند و این موضوع نیز به معنای ضدیت با دین است، زیرا ولی فقیه، نماینده امام زمان (عج) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار