جهاد تبیین و خدمت راهکار اصلی مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: جهاد خدمت و جهاد تبیین از مهمترین راه‌های مقابله با فتنه و جنگ نرم دشمن است.

سردار حیدر بابااحمدی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن ۹دی لردگان افزود: جنگ ترکیبی دشمن در راستای مقابله با ایران قوی و مستقل راه‌اندازی شد که دشمن در این جنگ نیز ناکام ماند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن بر این باور است که ایران به یک قدرت قوی و مستقل در جهان تبدیل شده است، افزود: راه‌اندازی جنگ‌ها و فتنه‌های مختلف در جهت شکست ایران قوی و نظام اسلامی، از برنامه‌ها و دسیسه‌های دشمن است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: دشمن با استفاده از وضعیت مشکلات اقتصادی و افزایش تحریم به دنبال این است که ملت را درگیر مسایل اقتصادی و معیشتی کند در حالی که مردم بصیر ایران با اجرای طرح کمک مومنانه در برابر جنگ نرم اقتصادی دشمن ایستادگی کردند.

بابااحمدی اظهار داشت: آینده جمهوری اسلامی، درخشان است و دشمن فهمیده است که با حضور هوشمندانه سپاه و بصیرت مردم موفق نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی به جایگاه زن توجه ویژه شده است، افزود: عزت دادن به جایگاه زن از شعار‌های مهم نظام اسلامی است و نگاه اسلام به جایگاه زن بسیار بالاست و دشمن به دنبال این است که با تحریف و جنگ نرم به جایگاه زن در اسلام ضربه وارد کند.

بابااحمدی بر استفاده از ظرفیت فضای رسانه‌ای کشور برای اطلاع رسانی دقیق تاکید کرد و گفت: امروزه برخی چشم‌ها و گوش‌ها متوجه دشمن است و اخبار و اطلاعات کشور را از شبکه‌های بیگانه دنبال می‌کنند در حالی‌که دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و فروپاشی ایران قوی است تا با ایجاد جنگ روانی و جنگ نرم جلوی پیشرفت کشور و نظام را بگیرد.

بابااحمدی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تحریم و نادیده گرفتن دستاورد‌های نظام اسلامی است، گفت:با گسترش جهاد خدمت و جهاد تبیین می‌توان دسیسه دشمن را برملا کرد.

۹ دی سالروز تعظیم و تکریم ملت بصیر ایران است

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: ۹ دی سالروز تعظیم و تکریم ملت عزیز، بصیر و شریف ایران اسلامی است که با بصیرت در مقابل فتنه دشمن ایستادگی کردند.

وی به خلق حماسه مردم ایران در روز ۱۳ آبان، همچنین خاکسپاری شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور و حضور میلیونی اقضار مختلف بسیج در روز پنجم آذر و دیدار تصویری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور با بصیرت مردم در همه عرصه‌ها تیرخلاص به دسیسه و فتنه دشمن است.

بابااحمدی به صف‌آرایی دشمن بر علیه ایران و نظام اسلامی و طراحی‌های جدید برای براندازی این نظام اشاره کرد و گفت: دشمن با اصل اسلام ناب مخالف است و از زوایای مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نظام است.

به گفته وی، جنگ و تقابل دشمن با اسلام ناب، دائمی و زال ناپذیر و همیشگی است و دشمن با تاکتیک و دسیسه‌های متفاوت از جمله جنگ هشت ساله، تحریم، تجزیه‌طلبی، ترور، جنگ نرم، جنگ ترکیبی به دنبال ضربه‌زدن به نظام بوده است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: تحریم علیه ایران با پیروزی انقلاب اسلامی تشدید شد و تاکنون نیز ادامه داشته است و، اما دشمنان موفق نشدند که از این دسیسه برای براندازی نظام استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار