آزمون دانشگاه‌های افسری ارتش در شیراز برگزار شد

همزمان با سراسر کشور آزمون اختصاصی داوطلبان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در محل دانشگاه شیراز برگزار شد.

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: آزمون اختصاصی داوطلبان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ صبح امروز همزمان با کل کشور؛ در استان فارس به میزبانی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل دانشگاه شیراز با حضور بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در ۴ حوزه برگزارشد.

سرهنگ محمدرضا یاری گفت: آزمون جهت جذب و پذیرش و گزینش در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش صورت گرفته که نتیجه آزمون در اواخر دی ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

او گفت: پس از آن اسامی پذیرفته شدگان در سایت آجا دات آی آر اعلام و از تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری به دانشگاه افسری تهران معرفی تا در خصوص معاینه پزشکی، تست آمادگی جسمانی اعزام خواهند شد.

سرهنگ یاری گفت: در صورت قبولی در این مرحله در خصوص گزینش و تحقیقات صلاحیت عقیدتی، مکتبی و حفاظتی مصاحبه و اقدامات بعدی در خصوص پذیرفته شدگان نهایی صورت می‌پذیرد و نتیجه قبولی نهایی در تیر ماه سال ۱۴۰۲ در سایت گزنش آجا به آدرس aja.ir اعلام خواهد شد.

گفتنی است آزمون موصوف با همکاری سازمان سنجش و دانشگاه شیراز و تحت نظارت دفتر جذب و عضویابی ارشد نظامی ارتش به ریاست سرهنگ دکتر محمدرضا یاری در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار