چراغ سبز بخش خصوصی در برگزاری بزرگ‌ترین رویداد گردشگری فارس

نماینده مجری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس از حضور و همکاری تمام قد صنوف و تشکل‌های گردشگری فارس در برگزاری این نمایشگاه تخصصی خبر داد.

حمیدرضا صفرپور از حضور و همکاری تمام قد صنوف و تشکل‌های گردشگری فارس در برگزاری این نمایشگاه تخصصی تقدیر کرد و گفت: صنوف و تشکل‌های گردشگری فارس با اتحاد و همدلی با وجود حواشی متعدد، برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه تلاش می‌کنند، که این موضوع نقطه عطفی در کارنامه بخش خصوصی گردشگری استان است.

او با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری ارزشمند است و باید از این فرصت برای معرفی توانمندی‌ها و پتاسیل‌های گردشگری استان نهایت بهره را برد تاکید کرد: در واقع در این نمایشگاه تخصصی، سعی داریم در حد توانمان، توانمندی‌های صنوف گردشگری استان و ایران به درستی معرفی شود و این آمادگی هم وجود دارد که در کنار بخش دولتی همکاری‌های لازم را که در توان بخش خصوصی میباشد، برای ارتقا کیفیت نمایشگاه داشته باشیم.

صفرپور در ادامه بر اولویت اجرای برنامه‌های جانبی مانند همایش‌ها و سمینار‌های تخصصی موضوعی در این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی در حد توان، تلاش خود را برای ارائه محصولات و خدمات گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه به کار خواهد گرفت.

نماینده مجری نمایشگاه گردشگری پارس گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه یکی از رویداد‌های بزرگ گردشگری ایران است با همتی که اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی فارس که در راس آن آقای سید موید محسن نژاد و البته بخش خصوصی گردشگری به ویژه ریاست محترم انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان و ریاست جامعه حرفه‌ای هتلداران استان فارس در هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه داشتند، اتفاقات مهم و ارزشمندی در جریان این رویداد بین المللی رقم خواهد خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار